שינויי מזג האויר [סקירה יומית 29.6.17]

שינויי מזג האויר – בום התאוששות

שינויי מזג האויר

שינויי מזג האויר? (מה הקשר), התבוננות על הבר השבועי אתמול והוא יושב על הנמוך עם ציון EPR קצת גבוה מ-10, אנחנו מדברים על היפוך בתנועה מטה ועל הפקסת חיפוש עסקות לונג, ביומי השוק יושב על תמיכה ברור לו שיהיה נסיון לקנות את התמיכה על ידי החברה היומיים.

התבוננות על הבר השבועי היום והוא יושב בחלק העליון של ה-Range עם ציון EPR של כמעט 50 ואנחנו מדברים על חזרה למוד שורי וחיפוש לונגים, או דרך נוספת שאנחנו מתארים את המצב ככל שהמחיר ישען על החלק העליון או התחתון כך יוגדר לנו כיוון הפריצה וכעת הוא צפונה.

אנשים שקוראים אותי לעיתים ״קצת״ (אולי הרבה 🙂 ) מבולבלים, אתמול תמונה ״דובית״ היום תמונה ״שורית״, כיצד עלינו לנהוג?!, היו גם כאלה שפנו אלי באשמה שאני משנה את דעתי כמו מזג האויר ואני חייכתי חיוך גדול, כי דרך האשמה הוא נפל האסימון כיצד להסביר לכם את עניין המושג הגדרת הזדמנות או פשט איזה סוג של תפיסה נכונה לנו בעת הזאת , בדיוק תפיסה כמו תפיסתנו את מזג האויר.

אסביר, אחד מניבי השפה של zohartrade הוא המושג ״הגדרת הזדמנות״ מהותה פשוטה, איזה סוג של עסקה נחפש בכל רגע נתון (לשבת על הידיים היא גם פוזיציה במושגים שלנו), התשובה היא תמיד תלוי במה אתה רואה בהווה, או ליתר דיוק תלוי במזג אויר עכשיו.

בוא נשנה לרגע את השאלה במקום איזה פוזיציה נפתח היום, לשאלה איזה סוג בגד נלבש היום, התשובה כמובן ״תלוי״ במזג האויר, ביום שחם אלבש חם ביום שקר אתלבש אחרת ואם מזג האויר ישתנה מיום ליום אז בכל יום אתלבש אחרת, כך בשוק ההון.

אני די בטוח שהבנתם את המשל ואת הנמשל, אתמול השוק סגר על הנמוך השבועי והיה נכון לנו להתלבש (לחפש עסקה) מסוג מסויים היום מזג האויר הוא שונה ונתלבש אחרת, ודאי שיהיו כאלה שילבשו סוודר גם בימים חמים אלה.

חשוב להבין שהגדרת ההזדמנות ולא אומרת קנה מכור, היא רק מגדירת את כיוון חיפוש העסקאות החדשות ודאי שאם לא מוצאים עסקה כיוונית מתאימה אז לא נפעל.

בשירים של שלמה אנחנו שירים ואומרים מילים בלי בכלל לכוון למילים ובכל זאת שירים ומחייכים, שינויי מזג האויר הביא אותי הבוקר לחייך ולשיר – שינויי מזג האויר

אגב בצורה ובקצב שהשוק מתנהל השיר הבא נשיר הוא במטוס סילון (ככה זה שהפלייליסט ממשיך להתנגן רעיונות קופצים לי לראש)

טוב זמן הורדת כלבים – בוא נראה מה נלבש היום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross