סקירה יומית (11.04.16 eod) – כנראה שהשנה תהיה לנו תוצאה של 100%, תראו בעצמכם

היכולת למקסם
חתוך הפסדים מקסם רווחים

התבוננות בבר החודשי, כפי שתארתי אתמול בסקירה השבועית, מראה בר שורי צר בעל פוצטנציאל התפתחות שטרם מומש. המשמעות היא פוטנציאל הרחבה לאחד הכיוונים על מנת להגיע לממוצע הסחירות וה- atr שלו.

בסקירות האחרונות הוזכר חזרה למצב נורמל שבה השוק מתנהג בקורלציה הפוכה למוצרים כגון הזהב, אינדקס דולר וכו כביטוי לחזרה ממצב של קניות יתר, העליה השבועית הרצופה המתוחה מול התמונה השורית הרבעונית הנוגדות זו את זו ועוד הסברים לכאן ולכאן על המצב הנוכחי שבו אנו מצאים, כך שכפי שכתבתי בפתיח סיכום הדברים בא לידי ביטוי כרגע בבר החודשי.

כך שעל מפת השוק סומן קו החלטות אסטרטגי, בהתאם למיקום המחיר הנוכחי ביחס לשער סגירה קודם.

תוצאת המסחר של אתמול בעקבות פתיחת עונת הדוחות (מתחת לצפיות) ועליה במחיר הנפט והדולר עליה בזהב אינה מפתיעה במובן שהיא המשך של תהליך קיים ולא תחילתו של תהליך או שינוי במגמה והתשובה לגבי דעתי מה נכון לעשות כעת מפורטת בסקירה השבועית מאתמול.

חתוך הפסדים מקסם רווחים, הוא כלל בסיסי, אשר הוא ואך ורק הוא יכול להביא לתוצאה של עושר גדול והצלחה בעולם המסחר, אני שוב ממשיך וחולק עמכם את ההתפתחות בעסקה שלנו על מניית abx.

הוסיף ואומר שהבעיה הראשונה בחשיבותה שאני מזהה אצל כל הסוחרים (אף אצלי) היא אי קיום הכלל או ליתר דיוק קיומו בצורה חלקית. אני ובוגרי שכבר עומדים בסעף הראשון של חתוך הפסדים עובדים על חלקו השני והוא כלל המיקסום, שאינו פשוט כלל וכלל (בכפל המילים ובכפל המשמעות 🙂 ברצון ליצור תוצאה עודפת ומנצחת בשוק.

במסגרת זו אנו עושים כל פעילות המאפשרת לנו לעבוד על תכונה זו, לעיתים על-ידי הקטנת כמויות, לעיתים באמצעים אחרים. פעילות נוספת שאנו עושים למען חיזוק התכונה היא עידוד התנהלות זו.

זיהוי בסוף חודש ינואר הביא אותי לכתוב איתות כניסה בסקירה היומית ולקניה של מניית abx במחיר של 8.26 (ענף הזהב) ומיקסום התוצאה נכון לאתמול היה ברווח גדול שעבר (לרגע) את  ה-98% וזאת תוך שלושה חודשים ברוטו (קצת פחות).

המפה המצורפת היא יומית, אבל מי שעוקב בהדיקות זוכר כי עברנו לנהל אותה די בסמכיות על המפה השבועית ומובן הזה טרם סיימנו למקסם והעניין המובא עוד עומד לפנינו.

הגורם שהביא אותנו בסוף ינואר להיכנס לא התחיל במניה עצמה אלא במתרחש בחוזה על הזהב התפתח על החוזה יחד עם תבנית ״רעף״ שבירה וסגירה מעל קו הבחינה היה זרז כניסה על המניה שאגרה לפני כן אנרגיה פוטנצאלית שכפי שאתם רואים מתמששת במציאות.

רבים קשה להם מאוד שבמשך לעיתים ימים או שבועות רבים אני נמצא במצב נטרלי, אכן עם הזמן הדרישות שאני דורש מעצמי (ומעצמכם) בדבר איכות מיקום הכניסה הולכת ועולות, אני יודע בצורה אבסולטית שעל מנת להגיע לתוצאות מצטברות איכות נקודת הכניסה (חשיבות ה-E) היא הדרך היחידה שתגרום לכם לא לעשות כשאין מה לעשות ומצד אח ומצד שני כשיש לא לפחד וללחוץ על הכפתור תוך שליטה על מחיר הטעות ומיקסום הרווח.

אני רואה אותכם נאבקים בפתיחת עמדות, עצם המאבק הפנימי מעיד על כי אתם הופכים להיות אנשים חושבים ומתמודדים, מזכיר לכם שאחת השאלות החשובות שתעזור לכם להכריע היא שאלת הנחישות של השוק, ככל שאין לכם תשובה לגבי שאלת הנחישות נכון לא לעשות – ולהפך.

אני רוצה לחזור לדבר על מועדון ה-10 אני הזכיר זאת שוב ושוב בכדי שתפנימו שהמועדון הזה פתוח לכל אחת ואחד, אתן לכם עוד הסבר ודוגמא נוספת למה 90% מפסידים ולמה 10% מרווחים דרך דבריו של צ׳ארלס סווינדול ״החיים הם 10% מה שקורה לך ו-90% איך אתה מגיב למה שקורה לך.״

יום מזהיר ומחויך – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross