סוף יום 06.01.2015 – מתממשים

השוק ממשיך ומתממש
השוק ממשיך ומתממש

התחזקות הדולר או היחלשות היורו או שניהם והמשך ירודות בנפט הם מצב ממשיך ואנו קוראים למצב זה מובן מאילו בעולם המסחר, מוד צונאמי מתנהג אף הוא בהתאם לאווירה בשוק ואכזבה בהודעות שוק ברמת חשיבות בנוניות די בהם בכדי לגרום לשוק להמשיך לנוע דרומה.

מבחינה טכנית התנועה היומית נתמכת לגמרי גדלי הברים הולכים וגדלים יחד עמם המחזורים והסגירה קרוב לנמוך היומי זה היום השישי ברציפות ואנו הולכים ומתקרבים לנמוך החודשי על המשתמע מכך.

עוד דבר שיש לשים לב מלבד כל מי שהקדים וקנה נפט מסיבות והסברים שונים ועשה מעשה דומה בעולם המטבעות זאת האמירה של כל ירידה היא לצורך עליה והתעלמות מהחולשות והסטיות, כך שכל מי שלא יצא או הצמיד הגנות בהתאם ספג ירידות ניכרות בתיקו (יחד השוק ירד 5% לערך מנקודת השיא), הלקח מכך תזכרו תמיד בשוק הפעולה הכי חשובה היא הפעולה השנייה.

תכנית העבודה שלי היא התייחסות המחיר לגבוה נמוך של החודש שעבר ותזמון עמדות בהתאם, כך שהיפוך או פריצת דמה יהיו סימן לבחינת עמדות חדשות.

פתחנו את השנה ברגל ימין וכבר בשבוע הראשון הגענו ליעד רווח ראשון בפוזיציה הראשונה שלנו על DISCK מה שמאפשר לנו לנהל אותה על יחידת הזמן השבועית.

אח התגובות אתמול גרמו לצחוק ללא הרף… ועל זה אני רוצה להוסיף אזהרת קריאה, אזהרת מסע ברוח דבריו של מארק טווין שאמר על ספרי בריאות “תזהרו כשאתם קוראים ספרי בריאות. אתם עלולים למות בגלל טעות דפוס.”

שמתם לב לכמות שגיאות הכתיב שלי – ועדין יש מי שבוחן אותי בלי הרף ויש מי שמקבל ללא תנאי

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross