סקירה יומית 11.7.19 – האם אתה צומח מהתנופה או מהעצמה

צומת נוכחית האם נמכור את UT או נביט על ATH חדש

חוקים ושבירתם.

בסוף אנחנו זכורים בזכות החוקים ששברנו אמר דאגלאס , המשפט נכון בעיקר עבור אלה המבינים את החוקיות ויש להם חוקים ואין לה שום משמעות לגבי אלה שאין לה חוקים, כי אז לא שברת או חידשת כלום.

תמונת מצב

צריך להבין את הצומת הנוכחית של השוק. ראשית עולה השאלה מדוע זאת בכלל צומת? וכמובן אופרטיבית מה נכון לעשות בעקבות הצומת. אסביר בכדי שתהיה לך קצת יותר בהירות.
מצד אחד קבלנו גבוה חדש שנסוג פנימה , נסיגה היא סימן חולשה אך מצד שני הוא סגר בחלקים העליונים וטרם ניתן לומר שהמוכרים מצליחים להשתלט על המחיר.
סימן מובהק להשתלטות תהיה שבירת הנמוך היומי דבר שיתחיל תנועה יורדת ביומי אך גם ישפיע על תצורת מפות הזמן הגדלות יותר – ויאפשר פתיחת שורט לתוך טווח הדשדוש הרבעוני.
יש הבדל בין תנועה המתפתחת מצד החיוב למשהו הנמשך כתוצאה מתנופה קודמת, אני רואה שגם סוחרים ותיקים נופלים ואינם מבדילים בין המצבים ותנופת מחיר לרגע מבלבלת את דעתם.
כמומחים למסחר שיפוטי אנחנו ודאי נותנים לכך משקל לא קטן להבדלה בין התעצמות לבין תנופה בכדי להחליט מתי נכון להצטרף ומדי רק נכון למקסם את הקיים.

סיכום

היה מי שאמר החיים לא נמדדים באורכם אלה בעומקם, אני מזמן הבנתי כי החיים לא רק מורכבים משער לוגי או יש שער לוגי גם… אז גם אורכם וגם עומקם, בדיוק כמו שיטת הלימוד והאימון שאני מקיים עם בוגרי.

אז מוכרים את שבירת הנמוך או מביטים על ATH חדש…

זהר – משהו נפלא עומד להתרחש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross