יורו. סקירה יומית 07.12.17 – כולם מדברים על שלום… מה קורה בדולר / יורו

תהליך איסוף בדולר/יורו

כולם מדברים על שלום…

באתי לכתוב לך הבוקר כולם מדברים על מטבעות אבל התנגן לי בפה השיר של מוקי מדברים על שלום, “כולם מדברים על שלום…”, אז כולם מדברים מטבעות. כל יום יש לנו הזדמנות לחוות סינגולריות בביטקוין ועלינו לקחת מכאן את השיעור.

הנה לך הדגמה בזמן אמת בכל יום מחדש כיצד דברים נראים בשלב צמיחה שבו שינוי קטן בזמן מביא לשינוי גדול בתוצאה, כל יום אני פוגש אנשים שהציעו להם הצעה לפני כמה חודשים/שנים לקנות והם לא קנו אבל הם מחשבים כמה כסף יכל להיות להם כיום.

זה מצחיק אותי אנשים שלא היה להם כוח נפשי לקנות (כי הרי הם מגחכים על סכום הקניה, אז הבעיה הייתה כנראה אחרת) לבטח לא היה להם כוח למקסם את העניין אבל הם בטוחים שכן – לפעמים גם להיות עשיר במחשבות זה נפלא אני ודאי מאפשר להם זאת בשיחה.

חוזרים לשיעור, בעידן הצמיחה נושכים שפתים, עוצמים עיניים וממקסמים כל עוד… (שם משפחת זהרטרייד) בעיקר חשוב לא לפתוח פוזיציות הפוכות עד שלא קבלנו סימני סיומת (כפי שעולים כרגע במפות הקצרות בשוק).

מה קורה ביורו?

בסקירות השבועיות והיומיות אני מזכיר את עניין המימושים לקראת סוף שנה בעיקר באופי שנתי כמו שחווינו השנה, אתמול קראתי שאנדרו קלארק ראש מחלקת מסחר באחת מחברות ההשקעות אומר “ממשים רווחים מוקדם מהרגיל השנה ולא נכנסים לפוזיציות חדשות כלשהן” – כך ידעתי שקוראים בכל העולם את הסקירות שלי 😉

אז מרוב דיבורים על ביטקוין לפעמים אנו מסיטים את העיניים ממטבעות ועניינים אחרים, למשל אחת הפערים שנתגלו הייתה התחזית להמשך התחזקות הדולר בשנה שחלפה לעומת היחלשותו בפועל, עוד דברו באותה נשימה על המשך היחלשות היורו ובפועל נעשה איסוף משמעותי במטבע.

אז אני רוצה לשתף אותך כשאני מניח אל מולי את הגרף של דולר/יור ועולה התמונה הבאה: נעשה איסוף בחודשים האחרונים ונוצר פוטנציאל התחזקות ניכר של היורו, לא בהכרח היחלשות הדולר כי האינדקס יושב על תמיכה כרגע, אבל בהחלט פוטנציאל ניכר של התחזקות היורו.

דחף ושבירת של נקודת ההיפוך האחרונה המסומנת עשייה להוציא מהלך חד של צמיחה במטבע ויש לקחת זאת בחשבון, אל מול הנכסים האירופיים ועניין הריבית (שככל שהניתוח שלי נכון יישאר נמוך) וככל שזה כך נכסים ומוצרים שנראים יקרים לא בהכרח כאלה.

להבנה הזאת יש משמעות רבה בתכנון פיננסי כמו סוגי הלוואות והחזרים שאתם יכולים לעשות, שלא לדבר על התנהלות אקטיבית בזירות שונות, כולל השלכה על השווקים והריביות בארץ.

תמיד יש סיכוי שאטעה אבל איך אומר צוקי (לא מוקי מהשיר למעלה אל צוקי) The biggest risk is not taking any risk… In a world that changing really quickly, the only strategy that is guaranteed to fail is not taking risk.

יום מבורך מתוק ומזהיר – זהר
אומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross