סוף יום – 22.04.2014

הגענו לאזור הלא הוגן לקניות
הגענו לאזור הלא הוגן לקניות

השוק יש לו קצב וצורה משלו לעשות את הדברים רק לעיתים רחוקות יעשה זאת בדרך שאתה מצפה. מכאן שהפתרון הוא לא לנחש כיצד ומתי אלא להצטרף כאשר… השוק המציא לדעתי את המשפט “My way or Highway” לך עמו עדיף מלהכתיב לו את הדרכים, אבל ידיעת הדרכים ודאי הקלה עלינו להבין ולסחור את כל המהלך האחרון.

נחזור לעניינו שוק נמצא במצב מאוזן או בדשדוש רחב, עקרנות המסחר כאן הן פשוטים קנה תמיכה מכור התנגדות, הגענו לאזור הלא הוגן לקניות או לאזור ההתנגדות סמני כניסת מוכרים או מימוש החלו לבצבץ, אנו נחפש למכור התנגדות (אם כי פוטנציאל הרחבה מעלה למרות הרצף קיים מכאן מידת הזהירות בתזמון מכירת ההתנגדות).

אמריקה החלה את יום המסחר עם פרסום נתונים חלשים או אפילו מאכזבים אבל מי סופר נתונים כשהשוק רוצהלעלות או לרדת, לא מסתדרים הנתונים מאמריקה אז השוק מגיב לנתונים מאירופה.

כפי שאמרתי אנו באזור לא הוגן לקניות וזה מתחיל לבוא לידי ביטוי בשוק, הפודמנטליים יקשרו זאת לפרסום הנתונים החלשים מהלילה במזרח, הטכנאים השיפוטיים יאמרו שזה צפוי לאור תצורת התנהגות המחיר – שניהם מאותתים על כי זה אינו המקום הטוב ביותר לקניות.

יש לי חבר אטלקי שאינני זוכר את שמו לאור משפטיו נדמה לי שהוא עלה לארץ מסיציליה וכך הוא נהג לומר לנו בצוטטו את ששמע בביתו “עדיף היעדר חוק, מאשר חוקים שאינם נאכפים”, נראה לי כי אביו היה סוחר או שף.

אחרי 6 ימים ברצף שבו השוק מבצע HL זהו ודאי אינו מקום לפתיחת עמדות חדשות למרות שהשוק יכול להמשיך כל עוד… השאלה היא אם אנו רוצים להצטרף בכל נקודה או שמה יש רק מקום אחד שנכון להצטרף אליו.

בכל מקרה היום בערב אקיים וובינר פתוח לכל המתחילים והרוצים להיכנס לתוך העולם הנפלא הזה של אומנות ומיומנות המסחר – אתם מוזמנים להצטרף

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross