בעוני או בעושר? [סקירה יומית 13.06.17]

חוסר הכיווניות בשוק

מצב השוק

לפעמים נראה או נשמע לי כי אני חוזר על עצמי, אבל ההבנה כי השוק לא הולך לשוק מקום לפני הודעות חשובות היא ודאי הזדמנות לעשיית כסף. מה שהופך את ההזדמנות הוא לא התוצאה שהמחיר לא הולך לשום מקום לרוב לפני הודעה חשובה כי עם עצם הבנת התנהגות המחיר והשוק, הבנה תאפשר גם במקרה של מחפש מקום לפעול ולהגיב בהתאם.

סוחרי חוזים העתידיים ודאי מבינים זאת בעזרת הכלים המתקדמים שיש לנו בשוק, סוחרים אחרים ודאי מבינים זאת מתוך הבנת התנהגות המחיר Price Action.

ההסבר בסקירה השבועית מדבר על כך שככל שהמחיר ישהה באזור מסוים כך גדל הסיכוי הכיווני באותו כיוון ולהיפך. כך שהמצב שבו המחיר לא נשאר בתחתית ה-Range ודאי מספרת לנו סיפור.

התוצאה שקבלנו אתמול היא בעיקר שמגזרים שהיו במצב של מכירות יתר ביצעו תיקון מעלה ולהיפך, אולם כעת מטוטלת המגזרים מתוחה גם לצד השני, כך שהוודאות הכיוונית כעת היא נמוכה ביותר עם נטייה מעלה.

אי הודאות הזאת תימשך עד אשר המגזרים יתיישרו לתוך כיוון מחופש. ניתן לראות זאת בציון הקרוב לאפס של השוק ושל המגזרים על מדד ה-EPR שלנו כפי שהוא מצורף כאן.

לפעמים לא לבחור עמדה היא הבחירה הנכונה.

אומנות המסחר

בכל פעם שאני פוגש באומן ואני שומע את מחשבתו או רואה את יצירותיו אני נפעם מהיכולת ומהדרך בה הוא רואה את הדברים, הבוקר פגשתי בפבלו (פיקאסו). הפגישה עמו הבוקר והשיחות שהיו לי לאחרונה על אושר, כסף וגישה לחיים התערבבו לי זה בזה וגרמו לי לחייך, שוב משהו סיכום זאת טוב ממני.

כמה יופי ועומק במשפט פשוט שמסכמות את מטרות החיים, שמערבבות ומזקקות את כל נושא העושר והאושר לכדי תמונה אחת פשוטה שאולי גם מסבירה למה מכל דבר צריך גם את ההופכי ומה שקבוע בסופו של דבר הוא המינון.

רוב האנשים יראו במשפט שהוא אמר עולב, האומנים שכאן (בוגרי ZT) יראו כאן אושר ועושר גדול וכך קראתי “אני רוצה לחיות כמו איש עני עם הון כסף”. פבלו פיקאסו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross