התעוררות [סקירה 30.06.17]

התעוררות

התעוררות

בעיצמו של הדשדוש אמרנו שהשוק ימשיך לנוע באחת משתי דרכים, או על-ידי השענות על אחד הצדדים או על ידי בעיטה בכיוון שהחל משם נראה את המגמה המפתחת. לרוב השוק אכן בועט לכיוון על מנת לנוע דווקא לכיוון השני, אנו אכן רואים כי היום יצר פריצת דמה, שהיא רמז בעניין תנועה הופכית כלפי מעלה. היום הזה יש לו חשיבות בהתייחס להיכן נקבל את שער הסגירה על המפה השבועית.

אנו בסיום של מסע חצי שנתי והחצי השני לפנינו, עבודה רבה לפנינו עד לפתיחת שבוע המסחר הקרוב. מציע לכם להתחיל לרענן את הרשימות, ללכת אחורה לרשימות הקודמות, לראות מה ראיתם בעבר וכיצד זה התפתח. זה לבטח יהיה לכם שיעור בפני עצמו. בקרוב אף אקיים סקירה רבעונית לבוגרי.

אני מרענן את מערך השיעורים של תחום ההתמחות שלי בשיטת החשיבה השיפוטית של ריצארד וייקוף. כאמור אני שמח בקבוצת הסוחרים שמצטרפת ל’שבט הקופים’ הייחודי והאיכותי שלנו בזהרטרייד. סדנת התמחות בשיטת המסחר של ריצ’ארד וייקוף שנפתחת ביום ראשון הקרוב, היא הסדנה איתה אנחנו פותחים את הרבעון השלישי של השנה בהובלת איכות בקרב סוחרים.

 

היום אקיים אימון חוזים, לבוגרי הכשרת החוזים שלי, שבו אדגים כיצד אני מחבר את החלקים של הפאזל לכדי תמונה אחת. כמו שחידד ג’ורג סורס – נחפש את “לעשות את הדבר הנכון”.

שבת שלום מבורכת ומתוקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross