מכוניות יש להם נשמה? [סקירה יומית 23.02.17]

איסוף או פיזור, תקרה או רצפה

 

האם לטסלה יש נשמה (צומחת)?

רוב מי שמכיר אותי יודע שאני חובב (בין היתר) מנועים או כל מה שנע בעזרת מנועים, מי שמקצת מצוי בעולם הזה הרבה פעמים מדבר על מכונית אופנועים עם נשמה, למתבונן מהצד או  לשמוע ודאי עולה השאלה כיצד יכולה להיכנס נשמה בתוך משהו מכני ועשוי מחומרים שאינם ביולוגיים (אוי כמה נשמה יש בהם 🙂  )
אבל כל רוכב אופנוע או נוהג מכוניות שתחברו למכונת אמת ותשאלו אותו האם לרכב הזה או הזה יש נשמה יענה לכם תשובה חיובית  ויצא דובר אמת.

כמי שחי בזמן מעבר בין עולם של מנוע בעירה לבין עולם חשמלי אני סקרן ושואל את עצמי  עד כמה נשמה תתכן גם במכונית  חשמלית – בראשם עומדות המכונית של חברת טסלה.
חברה שדאגה להמון נשמה (מלכותית), מתוך הבנת נפש האדם, חברה של למדה שפה חדשה שאנו קורא מקנטושית (חלק מהקוראים ודאי מבינים למה אני מכוון, אגב ממציא השפה אינו אליעזר בן יהודה  אלה סטיב, סטיב ג’ובס) כך למשל אפילו רעשי מנוע ע”פ בחירה ניתן לבחור מתפריט מסך האיפייד שברכב ועוד – עתיד החברה הוא ודאי תרכובת של הרבה מרכיבים חיצוניים ופנימיים, אך אותנו מעניין כיצד העולם מתרגם את המרכיבים הנוכחיים ומה הוא צופה כמייצר פוטנציאל לשווי החברה.

לפני שאני מדבר על הפוטנציאל ארוך הטווח העולה כרגע מהתנהגות הנוכחית (שהוא צפונה בעשרות אחוזים), יש להסתכל על מספר מרכיבים, ראשית על השינוי הצפוי ברווחיות בשנים הקרובות.

החברה הולכת ומפסידה פחות, שנית בצפי מכירות בשנת 2018 עומד על כחצי מיליון מכוניות (הצפי הנוכחי היה כמאה אלף בשנה אך יש סטייה מהצפי של כ-15%) כך שאם מהוונים את הסטייה צפי המכירות שלהם מגיעים למספר של פי 4 מהכמות הנוכחית – ההצלחה הזאת ודאי תייצר שווי חדש גדול בעשרות אחוזים.

התבוננות במפות הזמן השונות מראה לעת עתה איסוף המייצר פוטנציאל זהה של צמחיה לצד הפונדמנטלי של המשוואה, אך השלב הנוכחי במפה אינו תחנת הצטרפות בגלל יחסי הסיכוי סיכון לבטח לא לאחר רצף העליות השבועיות עד להתנגדות.
אני הייתי שוקל הצטרפות לאחר פריצת הדשדוש וחזרה למגמה העולה באחד מסימני ההיפוך והחוזק שמבחינתי יהיה סימן כי החץ אכן נורה צפונה.

הפוטנציאל הקיים מתוך המפות עולה בקנה אחד עם צפי החברה הנוכחי

מצד החיוב סיכום הדברים המנייה מייצרת איסוף בשלושת השנים האחרונות ככל שנקבל סימן של יציאה לדרך ותחנות המייצרות עדין יחס סיכוי סיכון הולם הייתי שוקל הצטרפות.
(אפשרות של כשל תדון ככל שהמניה לא תצליח אל מול קו ההתנגדות שנוצר בקונסולטציה של השנים האחרונות ואז נתחיל לבחון תהליכי פיזור).

סיכומו של יום האם טסלה (סימול TSLA) תצליח להכניס נשמה בעולמנו המוטורי וכולם ישעטו לקנות את הרכב או משהו באש הבעירה הוא יחודי והגענו לתקרת זכוכית, אנשים דתיים (נאמר בחיבה חיוב והומר) בעתיד יוכלו להגיד שסוד הנסיקה של המניה היה בשמה טס-לה.

סיכומו של דבר העולם כעת הוא עולם הנע בין עולם רגשי לעולם מחשבתי, צרלי צפליין אמר לא מזמן “אנחנו חושבים יותר מדי ומרגישים פחות מדי”
אמסכם את הדברים מפתח ההצלחה של החברה נמצא במילה נשמה או כמו שבודהה אמר “כמו שנר לא יכול לבעור בלי אש, אין אדם יכול לחיות בלי רוחניות” ככל שיצלחו בעניין כך החברה תצמח ולהיפך

מי שסוחר עמנו יודע שבתהליכי הלימוד, יש מדרגה טכנית שהיא ללא נשמה ויש ניתוח שיפוטי שהוא מלא בנשמה ומכאן הערך הנוסף שלנו המון נשמה, אסביר למי שתוהה על מה אני מדבר בכנס הקרוב בשבוע הבא – מהותו תהיה לסחור עם נשמה.

עוד מניה לתיק המעקב – יום מבורך מתוק ומזהיר לכם

חשוב חשוב להנות מהדרך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “מכוניות יש להם נשמה? [סקירה יומית 23.02.17]”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross