תשוקה או מחשבה מה קודם למה – דעתכם? [סקירה יומית 24/3/17]

הדאו בהתבוננות חודשית

חייב לשפר את הרצף שלי

רציתי במהלך השבוע לכתוב לכם יותר, לרוב אני משתדל לשמור על רצף הכתיבה שלי בעיקר בסקירות היומיות. מדהים כמה שהיום יום ההתקיימות המקצועית שלך אינה תלויה רק בעיסוק המקצועי כי עם בידע וביכולת שלך הנוספות.

ואני לא מדבר על הצד הכלכלי, בעסק כמו שלי שהוא עסק בעיקר של תשוקה (תפיסה שהיא שגויה מבחינה עסקית) – אבל זאת הבחירה שלי, מצריך עשייה ופעילות שהעיסוק המקצועי הוא ביחס של עיקרון פארטו.

אני משתדל לפחות התהליכים שהחיים דורשים ממני יהיה התפתחותיים ומלמדים, אבל בהחלט חלק ניכר מהעיסוקים שאני עוסק בהם ביום יום הייתי מעביר לאחרים איש איש לפי התשוקה האוחזת בו.

בכל מקרה מעדכן שפתיחת הקורס הייתה מדהימה ומוצלחת אך יותר מכך הערב שלמחרת ‘אוכלים עם זהר’ היה חוויה מדהימה ודאי הצלחתם לראות חלק מהרשמים והחוויות בתמונות בסרטונים שעלו בדף המכללה בפייסבוק.

מטרת הערב הייתה להמחיש לאנשים את עניין ה-Being ואף לתת להם לחוות ולו לרגע את הנקודה שאני רואה ככורח ליצירת שינוי ותוצאה – התגובות היו מרגשות, ספר האורחים והתגובות ממחישים זאת – בעיקר המסרונים שקבלתי בבוקר אחרי הדי האלכוהול של אנשים שמתגעגעים לחוויה ולתחושה מאתמול – בהחלט אני מוקיר ומודה לכל מי שבא וייצר את הערב.

אחד השירים (חוזה ביני לבין עצמי שחתמתי עם עצמי 😊 ) באחת מנקודת הקושי של חיי הוא השיר ‘מעבדות לחירות’ שיר שפתחתי בו את תוכן הערב (קישור לשיר: YouTube קישור למילים: שירונט), משם המשכנו בערב שבא להסביר ויותר מכך להמחיש את דברים דרך החושים.

לפי התגובות של מי שהגיע ובעיקר של מי שלא הגיע, הערב הבא של ‘אוכלים עם זהר’ כבר נולד מעצמו (פרטים בקרוב).

איך כותבים בעין או באלף ומהיכן הוא מתחיל?

הדעות בין חוקרי מדע העושר והאושר חלוקים בין מהי הנקודה הראשונה, תשוקה או תודעה, מי שמכיר אותי יודע שאני בחרתי בשניהן – חדווה לרוב מלווה אותי אם כי הוא בוחרת לברוח לי לעיתים בדיוק כמו התודעה (תוך כדי מלמל לעצמי בצחוק חיי הם מרדף אחרי חדווה והתודעה).

נחזור לשוק ההתבוננות בתחילת השבוע הייתה על הבר החודשי בגלל  הקרבה לסוף החודש, הבר ביטא חולשה ועייפות, ביטוי של כוכב ערב אשר מייצר פוטנציאל היפוך. הסברתי כי התיקון בזמן עשוי להפוך גם לתיקון במחיר ושסיום החודש ודאי מקרין על ההבנה שלנו את הרבעון הבא . החודש עושה סימני חולשה כמי שמסתיים ב-KR כלפי מטה – עת להדק חגורות וקווי הגנה, תמיד נוכל לחזור ולחדש עמדות בהתחדש התנועה עם כיוון המגמה.

אז מכוונים שעונים מחדש, מכוונים תודעה לכמה יופי עומד לפנינו עם בוא האביב והקיץ

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross