סוף יום 01.06.15 – דרך התנהגות האפשרית של ה-CM כמניפולציה על המוכרים

spx020615תחילתו של חודש, אני בוחר לעלות לנו תמונה שבועית, היא נקייה יותר מהמפה היומית ובכך תסנן לנו הרבה מן הרעשים, המגמה העולה נמשכת כפי שאנו מזכירים זאת כל הזמן. נכון האיכות שלה לא הכי טובה, נכון אין בה מומנטום והיא צולעת לגמרי, אבל עדין עולה.

כסוחרים החושבים כל הזמן במושגים של מניפולציה או בנסיון להתחקות אחר מחשבתו של ה-CM (הכסף החכם) אפשרות סבירה ביותר היא שזאת דרכו כרגע להמשיך ולעלות תוך כדי שהוא מושך פנימה עוד ועוד מוכרים בטרם עת.

לכן כל עוד המגמה נמשכת חברים כפי שאנו אומרים נמקסם את כל עמדות הקניה למי שיש, עמדות מכר נקבל רק שיש לנו סימנים ביחידות הזמן הגדולות וכרגע מלבד “כיעור המגמה העולה” אין לנו סימנים מספקים למכר.

אחד המושגים הנמצאים בתודעה של סוחר כל הזמן הוא הציון שהוא נותן למצב נתון, אני לרוב לא פועל מתחת לציון 8 lok>8 ו/או לפחות שלושה סימנים ניכרים התומכים בעמדה החדשה.

יש המון דרכים לסנן רעשים בחיים, בין היתר להוציא מהסביבה שלכם כל מה שגורם לכם לרעשים, בין היתר אנשים, חפצים. עליכם להגיע מאוזנים למסחר, לכן איכותו כאדם של סוחר מכריעה לתוצאה שיגיע אליו לאחר שהוא יודע את הדברים הנוכנים.

אז לסיכום כל עוד המגמה עולה נמקסם לונגים בהצטבר ציון lok>8 ושלושה סיבות  מספקות נתחיל בעמדות מכר.

וגם אז נתחיל אותם בדרך פעולה שנקראת fade in עם כיוון העסקה (ולא חלילה נגדה) אפשר להתחיל בשליש R ולהוסיף על כל סימן רביעי וחמישי.

יום מזהיר – זהר ל

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross