סןף יום 21.10.2014 – סימני התנועה הצידית הולכים ומצטברים

zohartrade
zohartrade

עונת הדוחות ממשיכה, הודעה כלכלית חיובית (בתחום הנדל”ן) , סגירת יום קודם על הגבוה והתיקון במפה היומית מעלה נמשך אתמול, לרוב רצוי לזכור בשוק שה-H נשבר כמעט ואף פעם באותו בר אינו יוצר L חדש ולהיפך, כך שאין כלום שמפתיע אותנו בהתנהלות השבועית הנוכחית, הוסיף כי הפער שלא נסגר מחזק אותי בדבר סמני הדשדוש הרחב שאנו בפתחו.

ההבנה במקור שלאחר 5 שבועות של LL חדשים אנו קרובים יותר לסיום תנועה מאשר להמשך במיוחד שקבלנו פריצת דמה על קו ציר, כפי שמסומם בכל המפות השבועיות שלי ודאי פתחה את הסקירות או התובנות של “לא מוכרים תמיכה”, האם לא מוכרים אומר קונים? זאת כבר היית בחירה טקטית  של כל אחד, אפילו הזכרתי פעם אחת או יותר “שלא חשוב מה אני חושב היות ונכון לפעול לפי מה שרואים ולא לפי מה שחושבים” אקנה תמיכה אפילו בחצי סיכון, בפועל לא עשיתי זאת, כנראה שהייתי מוטה דעה.

בכל מקרה נסתי בעוד דרך להציג לכם את המתרחש בשוק דרך משקפים של פרופיל שוק “ותרגיל” שעשיתי בפיצול הפרופיל לשני חלקים בגלל ההתפלגות הכפולה שבתוך הפרופיל החודשי  והרבעוני (הם זהים בהתחלה כי זהו החודש הראשון של הרבעון) וכך קבלנו שני אזורי עבודה, סימנתי אותם באותיות A and B ואת הגבלות כבר אתמול ובסקירה השבועית של יום שני.

לאזור שבין האזורים התייחסתי אליו כצומת, כשמחיר חוזר לשם הוא למעשה מחליט בין שני האזורים, כך שניתן לנצל את אחד מהשניים או את ההבנה הפנימית בצומת של איזה אזור נבחר העליון או התחתון או המתנה שיגיע לאזור ולסחור אותו, נכון שמפת הדרכים הזאת מתאימה בעיקר למסחר תוך יומי אם כי אף משרת את המבינים ברמה היומית ומעלה.

כיצד היא משרתת? המחיר פתח אתמול בתוך הצומת, ניטור ומעקב בתוך הצומת נותן לרוב את התשובה לאין פני השוק בין שני ההתפלגויות.

צרפתי לכם גרף 30 דקות של החוזה מתחילת השבוע ועד הבוקר כשאני כותב לך את הסקירה היומית עם סימן גבולות האזורים, אני מדגיש הקווים סומנו קודם להתנהגות המחיר ולא להיפך, כך שניתן לראות עד כמה תרשים הזרימה של הדברים עובדים יפה וכיצד השוק פועל (מכבד) את האזורים והקווים הללו, אפילו כעת בבוקר.

התנהגות המחיר על פרופיל שוק מפוצלים (פרופיל חודשי)
התנהגות המחיר על פרופיל שוק מפוצלים (פרופיל חודשי)

כשהיינו קטנים החלום של כל אחד מאתנו היה מכנסי ליוייס, לקח זמן עד שהורי הסכימו שאקבל (501 או 505 למיטב זכרוני), מה שניצח בהם לא היה רק החיצוניות האופנתית שבהם היה בהם גם איכות לאורך זמן, לאורך השנים שעברו הם גילו שרידות גדולה מאוד, באחת הפעמים מצאתי אמירה של לוי שטראוס שאמר “איכות לעולם אינה יוצאת מהאופנה”

תמשיכו לחפש עמדות איכות, לא בכל עת ובכל מקום נכון לפעול גם אם נראה כי התוצאה ברורה וידועה, בכדי להרוויח בשוק ההון צריך לשמור על ההחלטה של מקום זמן ומחיר איכותי.

יום מזהיר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross