סקירה יומית (21.01.16 eod) – ביינתן דחף מעלה בגרף השבועי נדרך לתבנית DB

פוטנציאל להתהוות של רצפה כפולה  db
פוטנציאל להתהוות של רצפה כפולה
db

למדתי מהשוק לזכור דברים, נראה כי ברבות הימים לנקודה בעבר משמעות רבה, כך אנו מגלים בכל פעם מחדש את חשיבות “טביעות הרגל” של השוק.

התבססות על התמיכה הנוכחית תהיה רק בדחף שבועי באם יתקבל בשבוע הבא, אבל כבר בשלב זה בלטו סימני הכניסה של הקונים כשהשוק מצוי במצב של “מכירות יתר” ובאזור תמיכה היסטורי.

נקודה נוספת שבלטה הוא סבלנותו של השוק ביחס להחלטיות שלנו וגם לכך התייחסתי אולם אני מוצא לנכון להדגיש זאת, דוגמה לכך יכולה להיות בהתבוננות כנה על השוק ביומיים אחרונים; כך יוצא ששלשום קבלנו כניסה כל קונים, הרוב היה בטוח שתהיה אתמול השתלטות – אך זרם המוכרים שהגיע טרם אפשר השתלטות של הקונים, יש סבירות גובה שתגיע היום מצד אחד אולם מצד שני הודעה תופעה התרחשה לפני כמה ימים ובסופה השוק המשיך מטה.

אני סימנתי לכם את שני המקומות בגרף היומי ואף מספרתי את המקומות בכדי שתוכלו להבין למה כוונתי. ההבדל בין המקרה הקודם לנוכחי הוא שכעת אנו יושבים על קו תמיכה השייך למפת זמן גדולה יותר וכלל שכך עולה חשיבותה.

יש כאלה שבמקום זה יחפשו אפילו עמדות קניה על מניות המצויות במגמה עולה ובשלב שנוצר בהם מומנטום או דריכות כיוונית כלפי ומעלה וחסר להם את דחף השוק בכדי להניע אותם ליעד הראשון – מי שמוכן ומבין את המחיר הטעות במקרה זה אבין ואף הסכים לפוזיציה שתפתח בהתאם.

כיצד הסתיים נסיון ההשתלטות הקודם לעומת כיצד הוא עשוי להסתיים הפעם?
כיצד הסתיים נסיון ההשתלטות הקודם לעומת כיצד הוא עשוי להסתיים הפעם?

כך שמניות כגון abx cpn הם מניות שאשקול כניסה עליהם בדחף שבועי, כעסקת תנועה לפחות כבסיס ראשוני ובהתאם להתפתחות נוכל לשקול טקטית כיצד לנהל אותם למיותר לציין כי על כל עסקה אנו מפעילים את כללי ניהול הסיכונים במקרה זה אפילו בהחמרה ובהנמכה של גודל ה-R.

יש חשיבות לגישה שלנו לתחום ולהתנהלות כתב פעם “כלל גדול בידינו שאין מערכת משפטית יכולה להתפרנס מגופו של הדין בלבד. גופה של מערכת המשפט זקוק הוא לנשמה, ויש שאף לנשמה יתרה.” מנחם אלון, (אני לא כותב זאת מצד ההחלטה שלי בעתיד לתבוע אנשים העושים שימוש בחומרים שנלמדו או נלקחו ממני בכל קונסטלציה שזה שימוש חלקי חופף, שלם ולא כצורך פרטי אלה שימוש מסחרי), הבידול בין ניתוח טכני לניתוח שיפוטי שאנו אוחזים בו הוא המפתח להצלחה במסחר, הסוחר על מנת להצליח זקוק להבנה השיפוטית ולא להבנה הטכנית.

יצרנו שפה, זיקקנו שאלות מפתחות עליהם אנו מחפשים תשובה ומתוך הבנה נפש האדם פחדיו ותיקוותיו בנינו כללי התנהלות כמנוף להתגבר על חסרונותינו.

רק בדמים המשולמים מתוך התשוקה הגדולה ללמוד להפנים ולעשות את הדברים מגיעים לתוצאות. רק המחיר הוא שהפך אותם ליקרים ליגע ומסבירים את קנאותם של העושים ועמלים.

מכאן החשיבות של “לך לך” ולעשייה בפועל שלא בהקשר לאחר אלה מתוך הידע והחזון של כל אחד בחזונו, כפי שבנינו זאת במחוזות ZT, כתב יפה ועמוק (בכלל אני אוהב את כתיבתו) “התקדם, ואף פעם אל תעצור, משום שהתקדמות הכרחית לשלמות. התקדם ואל תחשוש מהקוצים שבדרך, כי הם מוציאים רק דם מקולקל.” ג’ובראן חליל ג’ובראן

שבת שלום מבורכת ומתוקה – זהר

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “סקירה יומית (21.01.16 eod) – ביינתן דחף מעלה בגרף השבועי נדרך לתבנית DB”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross