את מי צריך לנצח? סקירה יומית (27.04.16 eod)

שוב ושוב אני נשאל למה הפסקת לקנות?
שוב ושוב אני נשאל למה הפסקת לקנות?
היום לקראת סוף שבוע וערב חג שני העליתי את המפה השבועית, שוק שורי של 12 שבועות יוצר תודעת לונג סוביקטיבית מטעה ומסוכנת, אט אט אנשים מפסיקים לראות גם את האפשרות השניה, בשוק עולה גם כשאתה קונה במקום לא טוב המחיר עולה ובשוק יורד גם כשאתה מוכר במקום לא טוב המחיר יורד.ֿ
ההבנה היכן אנו נמצאים ולדעת מה לא לעשות היא מאבני היסוד של הסוחר, החוכמה היא לפשט את התמונה וסוד שאינו סוד כלים אסטרטגים הם פשוטים ביסודם, כך שבסכומו של דבר אנו נמצאים בדשדוש רחב עם קרבה לגדה העליונה ברצף תנועתי שבועי – לא קונה כאן!
ההבנה הזאת גם משפיעה על סגנון המסחר בדבר מתי לפריצות יש סיכוי ומתי לפריצות דמה יש סיכוי, זה ודאי יכול לחזק את ההבנה מדוע ״חזרה לבסיס״ היא טקטיקה מתבקשת בשבוע האחרון.
למיותר לומר שאנחנו לא מקדימים ופותחים שורטים או חושבים שורטים לפני הדחף השבועי מטה.
הזדקנתי מאוד לפי לוח השנה של ג׳ון לנון (״ספור את הגיל שלך בחברים לא בשנים. ספור את השנים שלך בחיוכים ולא בדמעות״)  בהחלט הייתי רוצה לסכם את היום בלהזכיר לכם ולעצמי שהיחידים שאנחנו צריכים לנצח זה את עצמנו ולא את האחר “אני לא מאמין שאתם צריכים להיות טובים יותר מכל האחרים. אני מאמין שאתם צריכים להיות טובים יותר משחשבתם שאי פעם תוכלו להיות.” ונטורי
והדרך היחידה לעשות זאת אני מזכיר לכם היא בעזרת חדוות הדרך, איך סיכם זאת משהו אתמול ״תחי חדווה״ ואני עניתה ״תחי תחי תחי״, הרב ש. לייפר אמר לי אתמול בטלפון פסח יש בו עניין של להיות בשמחה גדולה לחשוב על השורשים ולהנחיל זאת הלאה לצעירים, זמן מנוחת הנפש והגוף, אפילו אתמול עשית זאת, לא יצאתי החגיגה שלי הייתה שמחה ומנוחת הנפש והגוף לא נותר אלה להנחיל זאת הלאה.
סוף שבוע ארוך מדהים ואפילו מתוק לפנינו בוא נמקסם אותו

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross