אירועים קטנים. סקירה יומית 07.03.18

FNSR

אירועים קטנים

“הסופר אינו צריך לשאוף לתאר אירועים גדולים, כי אם להפוך את האירועים הקטנים למעניינים” ארתור שופנהאואר

אירועים קטנים בשוק

השוק ממשיך ברכבת ההרים עולה יורד וחוזר על עצמו, בעיקר מאופיין בכניסת כח נגדי ללא עוצמת המשך, מכאן אנחנו חוזרים לשתי אפשרויות עיקריות:

הראשונה היא לחכות לשוק בקצוות המאבק ולקבל החלטות בהתאם לאופן שהמחיר מגיע בעוצמה או בחולשה, זהו מצב שירחיק את הסוחר המתחיל מהצורך לדייק את הבחירות באמצע הטווח והתמודדות עם הניהול בשל המשכיות או המשכיות התנועה בסמיכות להיפוכי השונים.
השנייה היא יכולת בחירה מניות שאגרו בתוכם אנרגיה פוטנציאלית אדירה ואבל לא רק. אלה גם בתזמון יום שבו הן ״יוצאות״ לדרך ובנוסף יום הנתמך כיוונית בשוק זאת על מנת שנגיע ליעד רווח ראשון כמה שיותר מהר ונהיה חסינים מימי חולשה עוקבים או אפילו תנועות נגדיות.
כך למשל ניתן ללמוד מהעסקה האחרונה שחלקתי עמכם בדף העסקי בפייסלנד, השוק סימן את השבוע הקודם בנר של kr חיפשתי סימנים תומכים להמשכיות בשוק, ככל שקבלתי אותם מהלילה ומזמן ה-Pre-Market התחלתי מיד בסריקת מניות מצבן הנוכחי הוא בעיקר בעל שני מרכיבים, הראשון אגרו אנרגיה פוטנציאלית גבוה והמרכיב השני סימן שיצאו לדרך, המניע שעמדה בתנאי הייתה FNSR שתוכלו לראות בגרף מיום שני לפני פתיחת המסחר.
התוצאה לפניכם, התחלנו כעסקה תוך יומית שהגיע בתוך היום ליעדי רווח שאפשרו לגלגל החוצה עסקת חסרת סיכון אל מול סטופ אמיתי,הדבר מאפשר מיקסום פוטנציאל המניבה ללא קשר למצב השוק בימים שאחרי האיפוס, במקרה הזה לאיפוס הסיכון יש חשיבות יתר בגלל הסמיכות לפרסום הדוחות.
תזכרו תמיד מסחר אקטיבי היא מיומנות, מיומנות של שליטה והבנת הפרטים השונים וביכולת לחבר אותם לכדי שלם המאפשר תזמון עסקה איכותית ומקסומה.
סיכמו של יום השוק עולה בחולשה בימים אחרונים הדבר ודאי יזמין תגובה נגדית דבר שיאפשר לאנשים על העיקרון המדובר היום לאזן את התיק בעמדות מכר חדשות. האמת שעלה בי ערעור ומחשבה שאולי דווקא כדי לפתוח עמדות במקומות שרוב האנשים בורחים, הנסיון והתחושה האמפירית שלי היא תמיד כזאת שהכסף פועל במקומות ובזמנים ״נסתרים״ – עוד נתחבר עמוקות עיקרון של אין הברכה שרויה אלה…

עוד שבועים לערך ב-22.03.18 אני מקיים כנס במיוחד לאנשי ה-CM (בוגרי ועוד כמה), אעדכן בפרטים בהקדם… יום מזהיר זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross