סקירה יומית 14.03.16 – להיות חקלאי

יום ללא משמעות רבה
יום ללא משמעות רבה

ימים של פקיעה משולשת, פרסום הודעות חשובות הם ימים שלא מאופיינים בפעילות רבה יתר על המידה, לרוב הכסף החכם מצטרף למה שקורה ולא מנחש את מה שיקרה.

סימון התעלה הנוכחית, לא משמש לצרכי מסחר כי שהרוב עושים, אצלנו ב-ZT הוא משמש כאינדיקטור לקצב ועוצמה של המגמה הנוכחית, כך בעזרתו מיפנו את קניות היתר ואת התיקון שהגיע לאחריו.

ישנם בוגרים שסמנו ברמה היומית את הנקודה הנוכחית כנקודת g, אולם במענה לשאלה האם הנקודה היא כזאת ענינו כי אכן כזאת אך מקומה במרחב השבועי הוא בעייתי, אך כהרגלנו נמשיך במדרגת המקסום.

מלחמת המטבעות בעולם נמשכת, האחד רוצה להחליש את המטבע, השני רוצה לחזק את המטבע, נדנדת המחרים והתנהגויות היא ביטוי גרפי להלבטות הכסף מעולם להחלה של החדשות האחרונות מרגע התגבשות המסקנות השוק יתפוס כיוון בהתאם, אך ניכרת חוסר הבהירות והחלטיות באזור זה – נראה כיצד ההודעות השבוע ישפיעו על המאזן הכולל להתגבשות כיווני של המחיר.

מנית FIS שפתחתנו עליה עמדה בשבוע שעבר פתחה חלון הזדמניות קטן אתמול בדמות תבנית אותה אנו מכינים ב-ZT בשם 123, סימן לכם על הגרף את נקודות הכניסה ככל שתהווה ואת נקודת הסטופ – ניתן לסחור את התבנית בסגנונות שונים החל מסינים בהתאם בתוך היום ועד לכניסה אגריסבית בפריצת הגבוה המסומן שאף יוצא מעל מספר עגול.

תבנית 123 בפתח
תבנית 123 בפתח

פעמים רבים אני חוזר מדמה את עולם המסחר לעולם החקלאות (תמיד היה לי משיכה לעולם החקלאות אם כי לא ממשתי כלום מכך), אבל אני עונה בצחוק לעיתים ששואלים אותי מה אני עושה בחיים ״אני חקלאי״ חקלאי של מניות, חוזים עתידים ועוד מוצרים פיננסים, הרבה מאנלוגיות של עולם החקלאות בה לידי ביטוי בעולם המסחר בצורת החשיבה שבו, להצלחות לכשלונות ולכמה הוא ראוי ואז אני חוזר מצטט את רוסו לא פעם שאומר “החקלאות היא השליחות הראשונה של המין האנושי, היא המקצוע הישר ביותר, היעיל ביותר והאציל ביותר שאדם יכול לעסוק בו.”

יכול להיות שמה שתשתלו לא ינבט ויפרח ויצמח, לבטח זה יקרה אם לא תשתלו, אבל חברים בהתנהלות נכונה יכול לצמוח לכם גן נפלא, אני מזמין אותכם להצטרף אלי למחזור החדש שנפתח בסוף חודש וללמוד לבנות לכם את הגן שלכם, אלמד אתכם לחרוש לדשן לשתול להשקעות לטפח ולקטוף.

רק חקלאי מבין שרוב הזרעים נרקבים ורק חלק מנביטים וצומחים ועדין נכון להמשיך – אדר עדין כאן יום שמח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross