סוף יום 17.04.2014 – השריר נבנה במנוחה

סוף יום מסחר 17.04 - חזרנו הביתה
סוף יום מסחר 17.04 – חזרנו הביתה

שבוע המסחר נסתיים מוקדם בגלל החג, הפעם לא שלנו שלהם, התבוננות במפה השבועית מראים לנו על נסיון כושל לנוע מעלה צפונה וכשלון לנוע מטה דרומה, למעשה חזרנו למרכז הטווח ממנו החל כל המהלך, זאת דרכו של הכסף החכם לנער החוצה סוחרים לעיתים בכדי להמשיך בדרכו המתוכננת.

התבוננות בסקירה השבועית האחרונה מסבירה היטב את כל “מפת הדרכים” שהייתה פרוסה לפנינו ומדוע בחרנו לקנות תמיכה בתחילת השבוע, קריאת תמונות המצב יום אחרי יום מסבירת את שקראתי לו “צפירת הרגעה” כבר ביום המסחר הראשון של השבוע.

למעשה השוק מספר לנו סיפור. הסיפור שסופר, “אני לא מחפש מקום חדש כרגע אני רוצה לחזור או להשאר בסביבת הנוחות שלי שהיא הטווח הקודם” הבנת סיפור השוק היא זאת שתמיד מגדירה לנו הזדמניות איש איש על פי הטקטיקה בה הוא נוהג לסחור, חשיבות הבנת הסיפור גדולה מהשיטה בה אתה בוחר לסחור, כל שיטה טובה ברגע שהבנת את הסיפור.

לפעמים עוברות כל מיני מחשבות שאת רובן אינני משתף כמו כל אחד אחר ואז אני פותח ספר הוראות שמזכיר לי כיצד להתנהל, הבוקר זה נפתח ודופדף למקום הזה אל תפרוש מן הציבור, ואל תמאין בעצמך עד יום מותך, ואל תדון את חברך עד שתגיע למקומו, ואל תאמר דבר שאי אפשר לשמוע וסופו להישמע. ואל תאמר כשאפנה שמה, שמא לא תפנה”

ממשיכים במנוחה שם נבנה השריר והמוח לקראת המשך העשייה אחרי החג

שבת שלום וחג מזהיר ושמח

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross