תשקיע בעצמך. סקירה יומית 17.01.18

תשקיע בעצמך

תמונת מצב

המחיר המשיך לעלות אל קו קניות היתר, מקום שבו לרוב הכסף החכם פועל באחת משני דרכים ממש את האחזקות שלו או מפסיק לרכוש. כשהמחיר קרוב ליעד מחושב או לשווי מחושב הפעילות הראשונה היא תהיה השלטת של המימוש.

הכסף החכם מפאת גודלו חייב לפעול ולממש אחזקות אל תוך הקונים, מזכיר לך הדרך היחידה לצאת מפוזיציה היא לפגוש קונה והמוכר עושה זאת תמיד לתוך היפ, מאכן עלו וגדלו אמרות רבות כמו “קנה בשמוע מכור בחדשות”, אני לא אוהב את אמרה אבל היא ממחישה במקצת את הרעיון.

האמרה הזאת בעיקר משמשת את הכסף החכם למניפולציה להניע את הרוב כסף הטיפש לקנות במקום הלא נכון ואח”כ למכור במקום הלא נכון.

לרוב לתהליכי מגמה מסתיימים יש מספר מאפיינים מצטברים הם לא בהכרח חייבים להגיע בסדר הכתוב אבל צריך להיות במצטבר ולהתקיים ליד אזורי יעד, המרכיבים הם: קניות יתר, חזרה לתוך התעלה, שבירת קו התנגדות הקטן ביותר שיצר את קו המגמה התחלתי.

ברגע זה יש לנו שני סימנים מצטברים, שבירת קו או כל ניסיון כושל לעלות מעל הגבוה של כל הזמנים יהיה הסימן המצטבר היומי הנדרש לשם כך.

היכן להשקיע?

בפינתנו היומית (אין פינה כזאת המצאה של הרגע) היכן להשקיע? שהוא גם ספר אהרן קטסמן המציג עבור משקיעים כמה המדרכים והמגמות בשוק העולמי, כתב “פיזור השקעות באזורים ואפיקים שונים מפחית את התנודות בהשקעות”

שימו לב כל אוהבי הפיזור הוא אינו מגן מפני הפסדים, הוא מקטין את התנודתיות, עם כי להיות הוגן יש אסכולה שלמה בעולם שבעיניה תנודתיות שווה סיכון ולהיפך, אני בהפשטה של הדברים מזכיר לך אמרתי את המשפט הבא, “פיזור גורם למיצוע – זה הכל” – כל מי שמחפש להיות ממוצא שיפזר, וכן יש כאלה שמחפשים להיות ממוצאים, לדוגמא הקרנות ועוד כמה אנשים ונשים שאני מכיר.

אז היכן להשקיע, הסלוגן הנובע מהערכים בזהרטרייד הוא “תשקיע בעצמך” תרתי משמע, אני מזמין אותך עכשיו לקבל החלטה אחת קטנה שמקדמת אותך בעניין הנכס החשוב והמשתלם ביותר להשקעה – אז קדימה “תשקיע בעצמך”.

כבר מתרגש בשביל אלו שבחרו להשקיע בעצמם בהכשרת חוזים הקרובה ומעודכנת שאני פותח בסוף חודש, שם הפעם הוסיף תוכן על המסחר במטבעות.

אז חודש טוב מבורך מתוק וממקסם

זהר ליבוביץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross