סוף יום 19.08.2014 – שוב השאלה היחידה הנכונה

המחיר מגיע להתנגדות ועשוי ליצור תקרה כפולה, מעניין כיצד ינהג מול ההתנגדות?
המחיר מגיע להתנגדות ועשוי ליצור תקרה כפולה, מעניין כיצד ינהג מול ההתנגדות?

השוק לא עוצר בתנועה מעלה, היו הרבה התנגדויות משנה בתנועה העולה האחרונה שראיתי בהם פוטנציאל לעצירה של התנועה והיפוך חזרה מטה. התנועה מעלה לא עצרה ועומק התיקון הנוכחי מייצר פוטנציאל לדשדוש רחב. אנו קרבים להתנגדות הראשית האחרונה, שבה עשוי להיווצר תקרה כפולה.

נשאלת השאלה האם זה שהמחיר לא עצר במקומות הפוטנציאלים האפשריים שינה את הגדרת ההזדמנות שלי, התשובה היא שלילית, עדין הייתי פועל וכותב את אותם הדברים, מפני שיש עקרונות וחוקים שאנו שומרים עליהם כגון נשברה מגמה על כן לא היה נכון לנו לקנות את ההיפוך האחרון למרות גודל התנועה ושנית כל היפוך מטה לפני השיא  האחרון יכניס את המפה היומית למגמה יורדת או דשדוש רחב.

אנו קרבים כעת להתנגדות, המחיר עולה בסטייה הן בשבועי והן במפה היומית, השוק רק לעיתים רחוקות מייצר את הצפוי ביותר ועדין עלינו לפעול לפי מה שהוא מספר לנו, על כן כל תסריט של היפוך לפני השיא, היפוך בשיא או פריצת דמה בשיא תחייב אותנו לבחון פתיחת עמדות מכר חדשות עם יעד עד לתמיכה הקרוב ל-1900.

לבטח לא נקנה התנגדות, נעקוב ונפעל בהתאם, זכרו תמיד לשאול את השאלה הנכונה היחידה בשוק שעשויה להפוך אתכם לסוחרים “מה יקרה אם המשיך לחשוב ולהתנהג כך?”

כל המגזרים נמצאים בתנועה עולה XLB XLV XLY  פרצו התנגדות ראשית אחרונה, כל ה-6 הנותרים תנועה מתוחה מעלה קרובה להתנגדות משנית שעשויה להפוך את המקום לנקודת ציר.

לעיתים יש תחושה כי העולם השתגע התבלבלו בו היוצרות והדברים מתנהלים קצת הפוך, כמו שאמר זאת נוימן “אנחנו חיים בעידן בו לימונדה עשויה מחומרים מלאכותיים ותרסיס להברקת רהיטים עשוי מלימונים טבעיים.”

אגב שאלו אותי כיצד אני בוחר את הלימונים, יצא לי לפי הפטמה שלהם, למדתי זאת כנראה מבוחני האתרוג, ראש השנה בדרך ואני פשוט נזכר במראה, ריח וטעם פרי ההדר. אולי נחזור לעשות לימונדה כמו פעם? סתם זכרונות של ריחות צורות וקולות שעולים בנו מדי פעם (בוקר)

יש עדין פערים פתוחים במגזרים שונים כל עוד הם פתוחים הם פערי בריחה במידה ויסגרו יהפכו למיצוי – עד אז נשתנה עוד לימונדה.

יום מוצלח ומרווה – בשורות טובות אמן


The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross