סוף יום 21.08.2014 – מחפש כלב שאוהב לקרוא

אסדר את הבלוק נראה לי כי השוק לא קרא אותו לאחרונה, אבל הוא בתכוון לעשות זאת מחדש בהקדם
אסדר את הבלוק נראה לי כי השוק לא קרא אותו לאחרונה, אבל הוא מתכוון לחדש זאת בהקדם

השוק הפסיק לקרוא את הסקירה היומית שלי , אך הוא מתכוון לחדש את הקריאה כבר בהקדם 🙂 ובכל מקרה, אין שינוי בתנועה מאתמול ותבנית פתיחת רגלים עומדת על הפרק (תבנית שנחשבת תבנית ניעור לשני הכיוונים), למיותר לומר כי המפות הגדולות ממשיכות כרגיל וכל המתנהל על-פי הן ודאי ימשך וימקסם כל עוד, אך אנו מתנהלים התנהלות שהיא התנהלות יומית, כך שהפעילות שלנו יותר רגישה למתקיים מיום ליום.

פונדמנטלית יצאו עוד הודעות חיוביות, כנס ג’קסון לא השפיע לשלילה אך כולם עדין מצפים לדברי של ג’נט, הדולר המשיך והתחזק במשך שלושת הימים האחרונים, דבר שעשוי בהצטבר להשפיע על השוק.

מה אני אומר לכן חברות לקראת שבת “נוסטלגיה היא לא מה שהייתה פעם” וריס כתב את מנהרת האהבה ובא לי להקשיב כעת לדייר-סטריט תוך כדי אני זוכר שטיילנו יחד במוזאונים וכשאני אומר לו בוא נאכל לאחר מכן לאכול אצל השף,  כשהגענו למסעדת הוסיף ואמר “ציורי הקיר במסעדות הם באותה רמה של האוכל במוזיאונים” פשוט לא רצה להעליב את השף בטעמו בבחירת הציורים.

נמשיך לפעול ולעשות גם אם התוצאה לא ברורה לרוב היותה של הדרך ועצם הליכה מביא לטוב, כשחתול שחור עובר ביני ובין השוק אני נזכר בדברי חברי מרקס לא קארל מרקס חבר אחר שאמר “כשחתול שחור חוצה את דרכך, זה סימן שהוא בדרך לאן שהוא.”

אל תתנו לאף אחד להפריע לכם בדרך  שלכם בסוף זה אנחנו שהולכים לישון מחויכים או שלא, אגב מרקס הוא זה שלימד אותי בחיים אמר לי “תנו לי אשיה יפה, ספר טוב, ספה נוחה וכלב. עכשיו שילחו את הכלב לקרוא איפשהו. ואני אוכל קצת ליהנות” המון דברים משותפים היו לי עם מרקס, כשאשתי שאלה אותי “כמו מה?”, עניתי לה כמו לקרוא, השף שהיה לידי אמר לי “איך התשובות שלך משתנות בהתאם לשואל”.ם

אז השבוע למדתם כי נכון כשאין מה לעשות  וכואב הידים מלשבת עליהן אז נכון לשתות לימונדה, זה מרווה ומעורר, בסוף מגיע העת והכל מתחבר ואז ניתן לפעול , סבלנות היא ערך גבוה בעולם המסחר.

שומרים על חדוות הדרך – שבת שלום ומבורכת


The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross