מכניקת השוק [סקירה יומית 09.06.17]

סי סניור

מכניקת השוק

בגלל שלאחרונה מצאתי שאני מפספס יותר ויותר עסקאות שעלו אצלי בסריקות שונות, החלטתי כצעד התייעלות שאני חייב להתחיל להכניס את תוצאות הסריקה שלי למאותת או למעורר בכדי שפחות ופחות עסקאות יברחו לי.

אין צער עמוק השוק הוא אין סופי ובכל זאת אין צורך לזלזל בפירות בשלים הנופלים לנו לידיים, מיותר להזכיר דוגמאות עכשיו כשחלקם בשמיים זה עלול להיתפס כיאורה ולא לשם כיוונתי.

כך אתמול אני נשאל על-ידי אחד מבוגרי  מחיפה על-מניית סיטי בנק, אני אומר לו את דעתי החיובית על מניה ומוסיף כי הדבר היחידי שעלול להפיל עליה הוא מצב השוק והמגזר.

הבוקר כשאני מגיע הביתה נכנס לתכנת הציטוט ומעלה את המניה היא קופצת לעיניים עם איתות בחינה שסימנתי לעצמי.

המניה נראית נפלא ובשלה, אך בעולם ממנו אני בא לא מספיק שהמניה בשלה יש צורך לתזמן יחד עם השוק (או המגזר או שניהם) וכאמור במגזר בטווח המידי אולי בשל לדחף אבל במפות הזמן הגדולות יותר אני מרגיש כיווץ בבטון.

נכון שמספיק דחף אחד בשביל להוציא את העסקה מסיכון ולאפשר לנו מקסום במיוחד לאור כמות האנרגיה האגורה במניה.

ובכל מקרה זה עשוי להיות שיעור מעניין שתעקבו אחר הדברים יחד המניה המגזר שלה והשוק עצמו בכדי שנוכל לראות (בעיקר מסקרנות מי גובר על מי).

הפתרון למי שרוצה מאוד להיכנס ולהצטרף יהיה דרך גדול העסקה לפעמים עדיף עסקה קטנה ואיכותית מאשר לוותר, אך אתה נכון להיות זה שגם משלם את מחיר הטעות על חוסר השלמות שיש לנו כאן.

אגב מי שידפדף במגזר ימצא עוד כמה במצב דומה… לכו תעשו שיעורי בית.

שימו לב

מי(י) יזכה בבחירות באנגליה
טרמפ בבעיה עם העדות נכונה

והשוק בשלו…

פאולו קואלו

שתי הטעויות האסטרטגיות הנוראית ביותר הן להתנהג בפזיזות ולתת להזדמנות לחלוף; כדי להימנע מכך, הלוחם מתייחס לכל מצב כאילו היה ייחודי ולעולם אינו מוצא מפלט בנוסחא, במתכון או בדעות של אחרים.

שבת שלום מזהיר מתוק ומבורך

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross