סוף יום 27.08.2014 – לעיתים זמן לשבת על הגדר ולחייך

הפעילו את תכנת הניווט הנכונה, אולי אושו צודק
הפעילו את תכנת הניווט הנכונה, אולי אושו צודק

הכותרות ממשיכים וולס סטריט בשיא כל הזמנים, כל החיים בחיים לעיתים רואה אותם מזווית שונה לא תמיד יש לנו שותפים לתפיסות החיים שלנו, הכח שלנו לשאת את המסע ואת הדרך מתחיל והבנה פנימית ועמוקה בצדקתנו ואתם לוקחים בחשבון את האפשרות גם כי אנו טועים.

השוק אתמול סגר אומנם בעליה קטנה זה היום השלישי ברציפות אך החולשה הנראית בעין מיום ליום גדלה, אתמול אפילו נתקבל בשוק LH LL והמחזורים הולכים ויורדים כרגיל, השבועי גם עדין ממוצע הטווח שלו קטן מה שמעיד על חולשה בתנועה העולה וגם הוא נמצא בסטייה במחזורים.

אני חוזר ואומר סטייה אינה מעידה בהכרח על ההופכי כי רק מורה לנו שזה לא הזמן לקנות, ובכל מקרה סוחר רגיש להתנהגויות ושם לב ולו לדברים הקטנים בכדי לקבל סמנים מורים אשר מקרבים או מרחקים, כך שסימנתי לכם על הגרף חצים לאורך התנועה.

חצים על ימים של כניסה של כח נגדי שלא נתקבל לאחריו אישור באף אחד מהמקרים ועל כן הכורח לחכות לדחף מטה Up Thrust  בכדי לומר שהתחילה התנועה הירודה.

הגדרת ההזדמנות ממשיכה להיות כרגע עמדת מכר חדש לאור התנועה המתוחה והרציפה, אולם עד אשר לא נקבל REV  לא נצטרף.

קמתי מוקדם, כשצינת הבוקר והרוח עלי ועל האופנוע נמדד 23 מעלות אויר נפלא של בוקר, פותח את המייל ומבין את מקור הרוח. נוסע לעוד יום לימוד ארוך, ככה זה אצלנו מקפידים על לימוד תרגול ועשיה.

יש כאלה שבחיים מניע אותם תכנת הווז ויש כאלה שתוכנת אושו, בהתנעה שלי את התכנה הוא תמיד אומר “החיים מתחילים היכן שהפחד נגמר.” ובכל פעם שהדרך הוא נמשכת וקשה הוא מחזק ואומר “אומץ הוא רומן עם הבלתי ידוע”… ממשיך בכל יום את הרומן שלי עם הבלתי ידוע, השוק הוא מרתק מצד אחד בכל יום צפוי וידוע וחוזר על עצמו מצד שני כל יום הבלתי ידוע וצפוי – מי שאינו סוחר לא יבין וישאל מי האידיוט שכתב זאת ומי שסוחר ודאי חייך.

ואלה שעוד לא התחילו ועוד מחכים אוכל לומר שג’קסון בראון (הצעיר) ג’וניור בכל פעם שהוא עומד למות חוזר על המשפט “בעוד עשרים שנים מעכשיו אתה תהיה מאוכזב יותר מהדברים שלא עשית מאלו שכן עשית. אז היפטר מהפחדים. הפלג רחוק מהנמל הבטוח. תפוס את רוחות הסחר במפרשים שלך. חקור, חלום, גלה.”

העשייה שלנו תלך יד ביד עם ניהול סיכונים תמיד כי מעל הכול ולמרות הכול בחרנו בחיים, אך בדרך תזכרו תמיד לא רק אנחנו פה יש עוד מסביבנו. תמיד תשאלו ותשירו לעצמכם “מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל משהו..” אל תתנו להצלחה להכשיל אתכם והדרך הטובה ביותר לווסת את הדברים היא בנתינתה לאחר.

יום מזהיר ותזכרו את השפה של סוחרי zohartrade “סוחרים לא מנחשים את ההיפוך סוחרים מצטרפים אליו”, אתן מוזמנות להצטרף ואז להמשיך “כל עוד…”


The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross