הצהרת הבנק הפאדרלי, פקיעה משולשת, החלטה האנגלים משמעותו צומת. סקירת סוף יום 14.06.15

תשישות התנועה היורדת
תשישות התנועה היורדת

ההבנה השבועית מצד אחד כי אנחנו בתנועה יורדת ומצד שני היותנו לפני הודעות ואירועים חשובים מנעו מאיתנו פתיחת עמדות במלוא הסיכון, מתוך הבנה שבהמשך רמת הודאות תעלה בהמשך ונקבל הזדמניות להצטרף טובות יותר. בסוף יום המסחר של אתמול נתקבלו סימנים טכנים רבים לעצירה במפה השבועית על ממוצע ema34 וברמה היומית על ema55 עם סימני כניסת כח נגדי בתנועה וכו’ – גבר המעיד על התגבשות והתכנסות של התנועות.

ועדת השוק הפאדרלית מעדכנת אותנו מספר פעמים בשנה לגבי המדיניות ובחוסר הבהירות זאת יחד עם מלחמת המטבעות הנוכחית המתמשכת יחד עם פקיעה משולשת החודש מביאה את כולם לצימאון במידע חדש בהיר והחלטי לגבי העתיד בכדי שהשוק יוכל להמשיך ולבטח את עצמו, אט אט התמונה תתבהר והזדמניות יצפו מחדש, לעת עתה הסימנים של התחזקות הדולר והזהב אכן התממשו והשבוע ראינו שיא חדש בעמדה שלנו על הזהב.

כך שהיום למעשה מתחיל החל מהשעה 21:00 שלנו ואז תוך כדי פרסומים נתחיל לראות כיצד הכסף מהוון את המידע העולה, המחמירים ממש ימתינו עד סוף שבוע לקבלת החלטות ארוכות יותר.

סיכמו של דבר עליכם להבין וזאת מסקנה שניתן לנצלה שוק לפני צמתים חשובים אינו נע לרוב לשום כיוון, המשמעות האופרטיבית הראשונה היא אי הצטרפות לפני צמתים כמתואר (מנוסים ינצלו זאת לעמדות קרקוף קצרות), עליכם לזכור תמיד את אין סופיות השוק ולהמתין בסבלנות לנקודות איכות ולא ליפול במלכודות הקצה.

איך אני חוזר על עצמי מדי פעם וכותב לך השוק הוא תמיד שוקולד או כדברי אמו של פורסט כפי שהוא מספר לנו “אמא תמיד אמרה שהחיים הם כמו קופסת שוקולד, אתה אף פעם לא יודע מה אתה הולך לקבל.”, תמשיכו לעשות, זכרו את הקלישא החשובה “אם הפסדתם את הטרייד לפחות על תפסידו את השיעור”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross