סוף יום 14.07.2014 – פער שכיח

מסתמנת תנועה צידית
מסתמנת תנועה צידית

הימצאותם של רוב המגזרים על אזור תמיכה ובקצה של תנועה יורדת עם סימני כניסה של קונים בסוף שבוע הוא המצב העובדתי עמו פתחתנו את השבוע ולא היינו מופתעים מהיום הנתמך של אתמול, המבחן כאמור הוא בעוצמה של התנועה העולה בכדי לאשר את המשך המגמה הנוכחית.

הסימנים העולים לי במיקום הנוכחי של המחיר כפי שמופיע בסקירה השבועית ויחד עם תצורת הסיומת של אתמול (פער שכיח) G-Gap יחד עם מחזורים נמוכים מאוד מהרגיל הם של תנועה צדית או חולשה, בזמן תנועה צדית שכזו לשוק אין כוח למרות תנועות כיווניות ורוב המצטרפים נוחלים אכזבה ומחזירים כסף לשוק במקומות אלה.

אני עדין אחכה ללונג במקום טוב להצטרפות כל זאת בהתאם למיקום וצורת ההיפוך כל סימן חולשה גורם לי לחזק את התיק בעמדות מכר כאשר אתמול נכנסה לעבודה WDR  מהסקירה השבועית.

אתמול לא היו הודעות חשובות שישפעו על השוק אולם היום צפויות יחד עם המשך פרסום דוחות להשפיע ביתר שאת על השוק, ניכר כי השוק מחכה למידע חדש לאור התנועה הצדית שלו הן בתוך היום אתמול והן ברמה היומית כפי שהולך ומשתקף.

מיקוד והתבוננות במטרה ובתוצאה מבלי להסיר את העיניים, הוא שעוזר לעבור מכושלים ואף לסנן א החשוב ולא חושב בדרך, טוני רובינס אומר “לקבוע מטרות זה הצעד הראשון בהפיכת הבלתי נראה לנראה”

אני הולך היום ללמוד להתאמן ולעשות – ממשיכים להטיל את הקוביות ולהמשיך הלאה

יום מזהיר – זהר ליבוביץ

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross