חתירה למגע (סוף יום 10.05.16) יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה

שליש חודש עבר וכל מי שפתח שורטים טרם זמנו מתחיל להלחץ
שליש חודש עבר וכל מי שפתח שורטים טרם זמנו מתחיל להלחץ
לראות את הכאב ולהביט לו בעיניים
להיצמד אל החיים חזק, לא לוותר
להאמין בסוף היום שיהיה עוד טוב
ושבסוף אנחנו נתגבר

יום הזכרון לחללי צה״ל… מעבר להרבה מילים תחושות שכולנו נושאים עמנו. בכל יום כזה אני מלא בפליאה, מלאה פליאה מגדולתם של הנופלים, מגודל עוצמתם לדבוק בערכים ובראשם החתירה למגע, כל עוצמת החיים וההישגים באים לידי ביטוי בערך של החתירה למגע.

במקרה שלהם היציאה משיא סביבת הנוחות והחתירה למגע בגדול עם המוות בכדי שהאחר ימשיך בחייו, מעורר בי פליאה ומחדד את עוצמת היותם אני נזכר בכל עליבות החיים שלי במיוחד במקומות שבהם אני הרבה פעמים לא מקיים את החתירה למגע אלה בורח מבלי לשים לב, בדברים הכי פשוטים – מבין את עוצמת וגודלת היותם בערך הגדול הזה כמביא חיים ובאותה מידה הביא להם את מותם.

החתירה של מגע שלהם אינה חתירה לשם חתירה, אינה התאבדות, חפצי חיים הם, מלאי פחד, הכל למרות הפחד, אינם מתאבדים כלל וכלל אלה במקום שזוהה סכנה למדינה ולאחר קמים אנשים בלא פקפוק לחרף ולהגן עלינו, היותם חפצי חיים רק מעצים את הקרבתם, בכל יום זכרון חוזרים ומדגשים לנו את עניין במותם ציוו לנו את החיים.

האמירה הפתטית שלי כל הזמן כי להיות סוחר זה דרך חיים, נכתב כאן שוב בכדי לומר לכם שמה שאני לוקח לחיים מתוך הציווי שלהם ומזכיר לעצמי בכל שנה ושנה מחדש הוא שני ערכים עליאיים שציוו לנו במותם והוא החתירה למגע, בכל מקום בחיים בו ניתנת לנו הזדמנות לקום לעשות מעשה בצורה הטוטאליות ביותר שהווה לנו לדוגמא והערך השני הוא הדבקות במטרה.

אני מתנצל על כי לא עלה בידי השבוע לעלות תמול סקירה יומית ובתחילת השבוע את הסקירה השבועית, נבצר ממני

בכל מקרה הכותרים שהעליתי בסקירה החודית והשבועיות הקודמות די משקפים את מחשבתי, אני מעלה היום מפה שבועית ומדגיש את השער הנוכחי ביחס לשער הסגירה החודשי בכדי להדגיש את חוסר העניין הדובי שראיתי בסוף חודש הקודם. רבים מן הסוחרים בשאגה ובטעות רצו לפתוח את השורטים (חלקם את שורט כל הזמנים), צריך להבין את התהליכים בכדי להבין את איכות או פוטנציאל המקום ליצור תנועה כלשהי ואני לא ראיתי סימנים מעידים לכך, ככל שיתפתח תהליך כזה אחלוק עמכם.

בכל מקרה פינה לא פשוטה ובהירה לפתיחת עמדות חדשות, אלה למועדים קצרים, מצרף לכם שוב קישורים לסקירות השבועית בו תוכלו לראות שוב מה עמד מול עיני בהגיעי למסקנה שעוד לא.

בסוף חודש מאי כותרת הסקירה השבועית הייתה ״סימני התחזקות בדולר…״

בתחילת חודש מאי כותרת הסקירה השבועית הייתה ״עוד לא, עוד לא…״

אז מה אני ממליץ לסיום, אני ממליץ את מה שאני הולך לעשות להרהר ולחשוב עליון החתירה למגע ודבקות במשימה. איך שני הערכים הללו יהפכו אותי לאדם ולסוחר טוב יותר. להנות מההבנה שזכיתי לעצמאות, המאפשרת לדומגא לכתוב לכם כאן ועכשיו, לחיות את תודעה התודה והשפע, נחלוק נעזור נכבד את המדינה ואת האחר, כך שמתוך שפע העצמאות שהורישו לנו במותם – נוכל לומר מותכם לא היה לשווא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross