בכל דבר בטבע יש משהו מן המופלא [סקירה יומית 12.05.17]

האם זהינו נכון את סוף הגל היורד הנוכחי

 

בכל דבר בטבע יש משהו מן המופלא

התבוננות בשאלה מה קרה אתמול בשוק? תזמין תשובות שונות בהתאם להבנת הנקרא, נומינלית המחיר ירד בפועל השוק ממשיך להיתמך. תמיכה על קו התמיכה מושכת פנימה זרם של קונים, קו קבלת החלטות השבועי לא השתנה והוא ממשיך להיות שער הפתיחה.

“הטבע הוא אריסטוקרטי ביותר: הבדלי המעלה אשר קבע הטבע גדולים הרבה יותר מאלה שנקבעו במדינה כלשהי על ידי ייחוס-לידה, תואר, עושר או מעמד.” ארתור שופנהאואר

מניית טבע פרסמה דוחות וגרמה לי להתבונן עליה ולראות האם נוצרת הזדמנות בפתח. ע”פ עקרונות ההתנהגות שלה ייתכן ויש סימני סיומת ראשוניים של סיום המגמה היורדת ומתחיל שלב בניית הבסיס, כפי שעולה מהגרף המצורף עם יעד לחלק העליון של .
ברמת הגרף היומי נוצר תבנית היפוך בסיסית של רצפה כפולה DB – אבל זה פרט מינורי בהתייחס לכלל התמונה.

ברמת התמונה כולה סימני סיומת של המגמה היורדת ניכרים ברמת שבועיות. בשאר יחידות הזמן ניכר חולשה וקושי בתנועה היורדת מה שעשוי להזמין פנימה את הקונים לקראת תיקון שעשוי אפילו להיות אלים, כך שהדברים באופן כללי די מתחברים לי לכדי הזדמנות, מחיר הטעות יהיה נגזר של הסיכון עד לקו התמיכה המסומן אל מול יעד לכיוון “הערוץ” במחיר של כ-36 דולר.
בכל מקרה מבחינתי זאת תהיה פוזיציה שאבנה כהרגלי בשלבים (כנראה בארבע שלבים ע”פ התפתחות התהליך), דחף שבועי בשבוע הבא או סגירה קרוב לגבוה השבועי יהיה אות ליצירת נקודת עיגון ראשונה.

מבחינה פונדמנטלית, תוצאות הדוח הם בהחלט טובות למיטב הבנתי (ואין לי כזאת), כמעט עמידה ביעד ההכנסות, גם שורת הרווח מעידה מבחינת שהמערך הכולל בסה”כ ומושרש בעולם, צורת ההתבטאות של המנכ”ל הנוכחי פטרבורג גם נעמה לי לאוזן.
בעיקר אהבתי כי פטרבורג מציג הבנה כוללת. שם מצד אחד דגש על החזר חובות דרך מימוש נכסים וביצוע סינרגיות שיביאו לעוד חסכון ועליה בשורות הרווח. במקרה הרע יהיה לפחות מקדם בטחון לאירועים לא צפויים. אך מצד שני מאכזבת אותי החלטת החברה לשלם דיווידנד של כ-0.34 דולר.

להבנתי “מטרת על” שתביא לשינוי לא פרופורציונלי בשווי שוק של החברה, יהיה דגש על יחס החוב של החברה מכאן שבמקום חלוקת רווחים הייתי בוחר בצמצום שורת החוב ממלא בעלי המניות יהיה שווים יותר דרך שווי השוק.

כפי שפתחתי כל שכתבתי הוא למיטב הבנתי הפונדמנטלית ואין לי כזאת (הכוונה בעיקר פורמלית) ובכל זאת בחרתי לחלוק עמכם את תצורת המחשבה שלי, בהתייחס לחברה שרוב העם מושקע כך או אחרת.

איך אומר חברי אריסטו “בכל דבר בטבע יש משהו מן המופלא”

שבת שלום מבורכת ומתוקה – זהר

תבזבזו זמן בחוכמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross