סוף יום 24.3.15 – סוד הקסם של ה”עוד קצת…”

מוכרים התנגדות
מוכרים התנגדות

הדברים די מתנהגים כצפוי, אחזור בקצרה על דברים שהזכרנו בסקירות היומיות והשבועיות, ראשית נתחיל מהכלל , דברנו על השפעה מצטברת שתהיה בסוף לחוזק הדולר על השוק והתפרקות היורו.

שנית הזכרנו את קניות היתר שאנו נמצאים בהם בשני הקשרים, אבל כעת התייחס רק להקשר השוק בממדי הזמן הגדולים כך שתיקון “מתבקש”, צרפו לזה את הזיהוי בתחילת השנה כניסה לדשדוש. מכאן התמדנו לפעול לפי הכללים של קנה תמיכה מכור התנגדות, כאשר בתודעה אנו מודעים ומוכנים לכך שהשוק יעשה את פריצת דמה בטרם ימשיך לאחד הכיוונים דרומה או צפונה, כרגע פריצת הדמה מורה דרומה.

מכירת ההתנגדות האחרונה הייתה קלה היות והשוק נע בצורה ישירה ורציפה והגיע ללא כוח להתנגדות, כך שהיה מתבקש לא לקנות את האזור שלא לומר למכור התנגדות כפי שזיהינו וסקרנו בסקירה השבועית ביתר פירוט.

עוד הוספנו קוים אסטרטגים שיהיה קל לקבל החלטה בדבר סוג העסקאות שנחפש קו ראשון אגרסיבי היה ועודנו שער הסגירה של החודש הקודם (או חיבור שני החודשים האחרונים לחודש אחד) או קו שמרני גבוה שנתי שרק מעליו נחזור לחפש עמדות קניה.

מספר עמדות מהסקירה השבועית אף יצאו לדרך אתמול נקווה להגיע במהרה ליעד רווח ראשון על מנת שנוכל לעת עתה לתת להם להבשיל ובהמשך לפי ההתפתחות נוכל לכלכל את הניהול שלהם.

בהתבוננות שהייתה לי אתמול ראיתי משהו שגרם לי לחדוד הבנת התנהלות אנשים או סוחרים, הייתי עד למשחקים של ילדים משהו בסגנון של כסאות מוזיקאליים (אבל שונה במקצת) ולמרות שהיו מעגלים מעגלים של משתתפים נמצא כי פחות או יותר ובלא כל קשר זמני קבלת ההחלטות במעגלים השונים היו די זהים, ז”א רמת או מידת הסבלנות השכיחה בציבור היא אחידה, יש גורמים בשוק שמודעים לכך ומידת הסבלנות שהם מגלים היא מידת הציבור ועוד קצת…

ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אלו שלא הוא לא ענק הוא לא גדול הוא לא רחוק הוא פשוט עוד קצת..

עוד קצת מאמץ ועוד קצת עשייה  ואנו הולכים ומתקדמים במסלול המסע הנפלאה הזה… מציע לכם להתאמץ עוד קצת שם המבחן של כל אחד מאתנו ביכולת לרוץ עוד קצת שכבר אין כוח אין אויר ואין חשק

מוזנים להמשיך ולהצפיץ את הבשורה פתיחת כנס מבוא ב-1.4.15 ופתיחת מחזור נוסף ב-20.4.15

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross