אפתיה בגשם. סקירה יומית 21.11.17 – הגשם כיבו לי את המחשבות

אפתיה – דאו תחבורה פוטנציאל חזרה לטווח

אפתיה או מחשבות בוקר

בוקר של גשם, התעוררתי יצאתי עם הכלבים, באמצע נאלצתי לחזור גשם מבול. מי שמכיר אותי יודע שנוהג לומר “שהם מורידים אותי” ולא אני אותם, הסיבוב הזה בכל בוקר הוא מתנה גדולה. הסיבוב הזה איתם הוא עת לתת לריק להשתלט על המחשבות בכל רעש היום היום. עידן של המון רעשים שמגיעים אלינו ואנחנו לא עוצרים את הרעש מלהגיע אלינו, כך של רגע של שקט נהיה פתאום קסום.

משם המשכתי לחנות של נסספרסו , נגמרו הקפסולות לפני כמה ימים והדחיינות שלי לרגע האחרון שוב חוזרת כנגדי. בעוד בוקר בלי הקפה שהיא מנת החום היומית הראשונה שלי, התארגנות מהירה ואני בנסיעה לחידוש המלאי, שמח על כי אני משכים קום ובחריצות מתחיל את היום וכך מבלי משים לב נכנס לפקק, פקק של בוקר גשום, אנשם לחוצים מאחרים ואני מחייך – למה? לא יודע גשם ושקט בתוך האוטו והתבוננות לרגע לאן כולם ממהרים גרמה לעצור ולחייך – ריאתי חיים מול העיניים גם עם גועשים אבל חיים.

כיביתי רדיו, נתתי לשקט של הבוקר ורעש הגשם ללות אותי בדרך. נזכרתי בשיעור שלמדתי פעם על משיב הרוח ומוריד הגשם, נזכרתי על הבידול שלמדתי פעם בין סוגי הגשם השונים ולמה אנחנו מברכים שיהיה לברכה וחייכתי סתם חייכתי מן חיוך לא מוסבר.

אין משהו בעמוק בכתיבת הבוקר הזאת רק חולק רגע של בוקר ותחושות שלבטח מלווים גם אותך לא פעם, סתם עוד שיעור שלפעמים השקט והאפס מחשבות מאפשר את המחשבה והחיוך הבא בקיצור אפתיה או מחשובות בוקר.

היום בערב אני ממשיך ללמוד על העולם החדש שמתהווה לפנינו, כמובן שאמשיך לשתף אותך בגילויים ובתובנות שעולות לי מהלימוד והגילוי על התפתחות העולם החדש ועל התפיסות והגישות שהן חלק ממנו.

מצב השוק

לא ממש התפתח משהו אתמול, מעבר על המגזרים אני מוצא שמעל חצי מהם מתהווה למצב שורי, ממשיך לזפזף בסימלוים השונים וכך מוצא במדדי הדאו כי קבלנו תנועת בחינה לנמוך האחרון שירדה אליו בחולשה, דבר שלרוב יוצרת תגובה הפוכה כלפי מעלה במקרה שלנו – דבר ששוב עשוי להשפיע על הסנופי. (צרפתי לך הסבר בגרף היומי למה כוונתי).

אנחנו ממשיכים לאסוף חלקים ורמזים מתוך השוק בכדי להבין את ה-AB (כיוון) הנוכחי ומשם להגדיר לעצמנו את הגדרת ההזדמנות הבאה, לפעמים הדרך לא בהירה מספיק בכדי לאפשר אמירה חד משמעית… חוזר לגשם

בוקר של משיב הרוח ומוריד הגשם

יום מבורך מתוק ומזהיר – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross