מה זה שלושים שניות? סקירה יומית [23.05.18]

איזה תבנית תוכרע?

מה זה שלושים שניות?

הבוקר אני חושב על השוק, על החיים לאחרונה, על תמונות והקשרים שאנשים עושים ונזכר באחת מתוכניות שהיו האהובות עלי ביותר בילדות “זהו זה” אחת מהם הייתה פרודיה על מלכת יופי נזכרתי וחולק עמך, למיטב הכרתי זה בין גידי גוב ואריה מליניאק

מלכת יופי

מלכת היופי: “אופי? אופי זה המצאה של מכוערות”
מראיין: את יודעת מה, בואי נעבור לכדורסל. מה זה שלושים שניות?
מלכת היופי: “הו, זה אני יודעת! זה חצי דקה”

תמונת מצב יומית

אימוני המסחר, הם דרך נהדרת מבחינתי להישאר בצמידות למתחרש ושוק ואף לאפשר לך להיות שם, ברור היה לנו שזה לא יום לפתיחת פוזיציות חדשות באופן כללי.

בכל זאת בגלל קיומו של האימון עברנו על השוק על-מנת לראות, ראשית האם אנחנו בכלל מחפשים עמדות לונג או שורט חדשות לתוך התיק של כל אחד ואחת מאיתנו.

בסקירה אתמול הגדרתי קו שמהווה, קו החלטות מבחינתי לתודעת לונג או שורט בשבוע הנוכחי, המחיר בשליש האחרון של היום היה מתחת לקו – מצב דובי מתחלים לחפש שורטים.

מביטים על השוק מזהים מצד אחד כי נבנה דגל שורי אך מצד שני תקרה כפולה עם סגירה היושבת על הנמוך היומי, מה שהביא אותי לסרוק ולחפש בעיקר שורטים חדשים.

האם זהו מקום מדהים לפתיחת עמדות חדשות בהחלט לא זהו מקום המאפשר עסקה קצרת טווח, למספר ימים כאשר כל התפתחות מעבר תהיה הפתעה נעימה.

תומכים במצב הנוכחי יכולים להיות התוצאות הכלכליות היום והמצב הגיאופוליטי בעולם כמו המשמעות של מלחמת או אי מלחמת הסחר, הפגישה או הפגישה עם מנהיג צפון קוריאה וכו בשפתנו שבירה של נמוך יומי ויצרת תנועה יורדת תהיה מינימום נדרש.

כל פתיחה אחרת של היום וחזרה של המחיר מעל קו קבלת החלטות שהצגתי אתמול תחזיר לתמונה את פוטנציאל התממשות הדגל ולא התקרה הכפולה.

בכל מקרה למרות הדיון ולמרות כי ניתן ללמוד ממנו לא מעט, זהו ודאי לא מקום מזהיר שממנו הייתי “פתוח מבערים” להיפך תזכרו מחירי טעויות קטנים, ניהול סיכונים הדוק, תמיד ניתן להגדיל פוזיציה ככל שאנחנו צודקים.

נחזור לכדורסל, רוצה לספר לכם שפעם הייתי רכז מצטיין, היום אני ממשיך לעשות זאת מחוץ למגרש, אפילו השלושים שניות כבר לא שלושים שניות 😉

מאחל יום מבורך ומוצלח לכולם – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross