תרגילים להבנת השוק, סקירה יומית 10.10.17 ועוד קצת על הפרס שזכינו בו

כלכלה התנהגותית

תרגילים להבנת השוק

אחרי הרצף ארוך של HL בסנופי, תיקון לא מפתיע אותנו, דווקא הרצף הוא שמפתיע את רוב המתבוננים. כך שתיקון במחיר או בזמן או די צפוי או מתבקש על מנת לייצר נקודת אחיזה כפי שאני מסביר בסקירה השבועית.
אחד ״התרגלים״ שאנחנו מקיימים מדי פעם להבנה כוללת של אזור הוא תרגיל האיחוד (יש גם תרגיל הפוך של פיצול) כך לשם דוגמא חיבור שלושת הנרות האחרונים לנר אחד יביא אתכם לקבלת יחידה עם פתיל עליון המעידה על כניסת מוכרים.

חגיגת העצמאות

אני אישית מנסה לעיתים ״לאזן״ תיק בעת של תיקונים (כמובן בעזרת בחירה סלקטיבית וניהול סיכונים הלוקח בחשבון את האיזונים כגון שמדובר בתיקון), תזמון ובחירה מוצלחת מהווים אמצעי הגנה נהדרים לתיק מאוזן ונכון.
לשיטה שלי אני קורא בצחוק ״חגיגת העצמאות״, שמאל ימין שמאל, שמאל ימין שמאל קדימה צעד, נזכר בחיוך במצעד הדגלים של יום העצמאות עליו בניתי את האסטרטגיה.

קבלנו פרס נובל אתמול

פרס נובל בכלכלה למוביל העולמי בכלכלה התנהגותית פרופ תיילר, אדבר עליו ״בעושים דווקא לוייקוף״ תכנית האקטואליה השבועית שלנו, לעת עתה אצטט חלק ממה אומר עליו פרופ שלמה בן ארצי ״הוא רואה דברים שנעשים מאוד ברורים לכולם אחרי שראה אותם – אבל לפני כן אף אחד לא ראה ולא הבין. מה שמיוחד בו הוא היכולת לראות את העולם בצורה אחרת, כל כך מתוחכמת וגאונית, ולהפוך את הדברים לפשוטים להבנה
בעיני הדברים הללו שאמר פרופ בן ארצי כל כך עמוקים ומעידים וגורמים לסקרנות להכיר את האיש ודרך המחשבה והראיה שלו את העולם.

מה בפתח?

נמשיך ונחפש הזדמנויות ב-stocksail – נעדכן תכנים וחומרים להכשרות הקרובות, עוד בפתח המשך אימונים לבוגרים גם במסחר בחוזים והן במניות, אבל כעת חג נמשיך להקפיד על שמחה ומה שבעיקר גורם לי לשמחה הוא הלימוד, אז קדימה (אומר לעצמי) הלך להוריד את הכלבים ומשם להמשך לימוד.
מועדים לשמחה מלא בשמחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “תרגילים להבנת השוק, סקירה יומית 10.10.17 ועוד קצת על הפרס שזכינו בו”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross