דרך ההבנה שלכם את המילה סבלנות, אוכל להגדיר את איכות המסחר שלכם [סקירה יומית 24.1.17

רבות מחשבות בלב איש…

פתחתי את הסקירה במילה סבלנות, לפעמים אנחנו משתמשים במילים שאנו ומכוונים למשהו אך השומע מבין לרוב את מה שבא לו לשמוע.

מקרה שקרה מתוך מאות שיחות שיש לי עם סוחרים טיפוסיים, מתוכם יש שייקחו את המילה סבלנות למצב של “קנה ושכח” בכל פעם שהתוצאה תצליח להם אני אשמע אותם מדברים אלי בשפה הבאה “בחרתי כמה דובדבנים, בחרתי כמה יהלומים, אבל יש לי כמה שהתרסקו במעל 90% ואין טעם שאמכור אותם כעת…”

התיק שלו בסה”כ מרוסק יש לו כמה מניות שהצליחו והוא במצב מחייך המדבר על הצלחה בבחירת דובדבנים, יהלומים, לא להיבהל גם לבעייתו של הסוחר הממוצע יש פתרונות, הראשונה שבהם רובכם אוחזים בה והיא שיטת ניהול הסיכונים שלמדתם.

כשאנחנו מדברים על סבלנות, אנחנו מדברים על סבלנות שבאה מתוך הכרת התהליך והיכן אנחנו נמצאים בתוכו, בכדי לתזמן כמעט בצורה כירורגית, אנחנו מדברים על סבלנות להבין את איכות המקום שאנו נמצאים בו או חוסר האיכות שהמצריך המתנה להבשלה

אנחנו מדברים על סבלנות בבניית הנשמה שלך כסוחר, על ההבנה כיצד בונים תיק המייצר תוצאה מערכית , אנחנו מדברים על סבלנות מתוך שם המשפחה של זהרטרייד [כל עוד..] והוא ההבנה של הסבלנות מתוך התהליך של כל עוד ולא מתוך הכל או כלום.

רבים תוהים כעת האם מתבצע בשוק איסוף או פיזור, לרוב את התוצאה הסופית אנחנו יודעים רק בסופו של תהליך ובכל מקרה, הסימנים העולים כרגע הם: אין סימני סיומת לתהליך הצמיחה, “קפיץ דרוך” צפונה, ברמת היום יום ניתן לראות את חולשת המוכרים דרך התאוששות החוזרת של הקונים בסוף ימי המסחר.

אז מה מפריע לו לעלות צפונה? פרופיל השוק שדרכו אנו מבינים מאזנים כוללים ומנתחים דריכות כיוונית, מראה ברמה של שבועות כי השוק מאוזן מאוד, מצב שבו על השוק להישאר על חלקו העליון של המחיר בכדי לאפשר מהלך תנועתי נוסף, זה עשוי להתחבר לאמירה בתחילת השנה שככל שהמחיר ישאר בחלקו העליון כך אנו מגדילים את פוטנציאל התנועה צפונה הנוכחי.

לכל סוחרי היום חשוב כי תשימו לב למערכת התנהגות המחיר לא רק אל מול היום האחרון כי עם אל מול הימים האחרונים, דבר שהיה מקל עליכם את הגדרת ההזדמנות אתמול וחזרה אל מרכזה.

נסכם את הדברים היום בדברים של אורי ש “כשצודקים – לומדים את מה שיודעים, כשטועים לומדים דברים חדשים”

יום מברוך מתוק ומזהיר – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross