סוף יום 08.09.15 – שמאלי או ימני או אהה היד?

09-09-2015-07-16-27-1024x704

בסקירות האחרונות היו בעיקר אזהרה בפני המצב שהתהווה לנו מול העינים, אתם יכולים לראות כעת כמה המקום הזה הוא אקראי, נכון היום האחרון גמר חיובי וסגר קרוב לגבוה מה שמגדיל את הסיכוי שיהיה לכך המשך של שבירת גבוה נוכחי (גבוה יומי) אבל מפה ועד להשלכת תמונת המצב לטווח ארוך יותר יהיה טעות.

חזרנו לאמצע של ה-CIM החודשי, דהינו חזרה לנקודת ההתחלה עליה דברנו, נמשיך לעקוב מכאן לאן התפתחות הדברים וכשיהיה לנו מספיק סמנים נוכל להצטרף בהתאם.

חלקנו את העולם לשלושה חלק ניכר שצעק זאב זאב חוזרים לעליות, חלק ניכר שצעק התחיל התיקון הגדול וחלק קטן וזהיר שצעק הולכים הצידה לפחות בעת הקרובה, שמח שאתם חלק מהקבוצה הקטנה.

השבוע העליתי תמונת עמדת מסחר של לינדה רשקה והצחיק אותי שהדיון גלש לבסוף למהות של האם צריך הרבה מסכים או לא צריך, חלק אפילו אמרו שזאת שחצנות, הדיון גרם לי לחייך רבות ולהביא לך את הציטוט הבא

אם תנין היה נושך את היד השמאלית של אופטימיסט, יכול להיות שהוא היה אומר בקול נעים ורווי-תקווה, “זה לא נורא כל כך. לפחות אף אחד לא ישאל אותי יותר אם אני ימני או שמאלי”, אבל רובנו היינו אומרים משהו יותר כמו “אההה! היד! היד!” (למוני ס)
יום מזהיר ומוצלח – זהר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross