סוף יום 15.04.2014 – מג’ים ועד ג’ים

תמונת מצב סוף יום 15.04.2014
תמונת מצב סוף יום 15.04.2014

אחד המשפטים היפים ששמעתי אתמול באחד הראיונות שנתן Jim Rogers היה “שכולם נמצאים בצד אחד של הסירה זה הזמן שלך לעבור לצד השני”.

מי שאינו חלק מעולם המסחר עלול לחשוב על משפט כגון זה מתוך ההתנהלות של לעשות ההפך, ההפך בעולם המסחר לא עובד, חשוב מאוד להבין מתי עושים מה והידיעה הזאת נובעת תמיד מהמיקום במפה ומהתנהגות המחיר באותו האיזור.

שהצבעתי בימים הקודמים כי סכנת הירידה (כמגמה התפוגגה או נחלשה לפחות) הדברים לא היו ברורים לטכנאים שבנינו אבל ודאי היו ברורים לשיפוטיים שבנינו, הסברתי כי סגירה של המחיר בתוך אזור ההוגנות או הטווח המסומן בצבעים יניע את המחיר לאזור ה-50, ההגדרת ההזדמנות תהיה שוב קניית התמיכה (הקו האדום) בהינתן הזדמנות, הסיבה פשוטה מסחר בדשדוש הכללים החלים עליו הפוכים ממסחר מגמתי.

מכאן שההבנה הראשונה שלנו האם אנו במקום מגמתי או באזור מדשדש היא מכרעת להגדרת ההזדמנות שלנו, היות ואנו באזור דשדוש לעת עתה הגדרות ההזדמנות ומיקומן די ברורות והם קנה תמיכה מכור התנגדות.

החברות ממשיכות לפרסום דוחות חיובים וזה מסתדר עם מה שקורה בשוק, המתרחש באוקרינה צץ ונעלם מחדשות שוק ההון בהתאם למתרחש אם השוק עולה אוקרינה אינה מוזכרת ואם השוק יורד מצאנו אשמים חדשים, אני ממשיך לטעון שהפנימיות הנוצרת בתוך המפה חזקה לרוב מהאירועים החיצוניים והם רק מייצרים רעש לרגע.

מניות שפרסמו תוצאות אחרי המסחר ויצרו פעילות ערה עשויות להיות מעניינות מאוד למסחר היום והם בהחלט יהיו אצלי ברשימות העבודה.

הלילה במזרח  עבר בחיוב והחוזים על השוק בזמן הכתיבה מחזיקים סביב מחיר הסגירה, צריך לראות שהפעם מכירת התנגדות לא תהפוך למלכודת שורים, זה מחייב מכירה בהתנגדות אך במקביל ניהול צמוד על כל סטייה מתפתחת מחשש למלכודת שהזכרתי. היפוך מתחת לקו האדום ייקל עלי את ההצטרפות גם אם לחלק זה יראה מאוחר (לא אכפת לי מאוחר אכפת לי להיות צודק).

אחד המשפטים האהובים עלי של Jim Rohn “או שאתה שולט ביום או שהיום שולט בך” נראה כי גם הוא היה סוחר… אז פתחו בג’ים וסיימנו בג’ים.

יום מזהיר וחג שמח

 

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross