סקירה יומית (10.02.15 eod) – דחף מטה יכניס אותנו למגמה יורדת, השאלה המרכזית חוסנה של התמיכה החודשית

האן נקבל תנועה צדידית עד סוף שבוע או דחף מטה המתחיל מגמה
סקירה יומית: האם נקבל תנועה צדידית עד סוף שבוע או דחף מטה המתחיל מגמה

סקירה יומית: לרגע אחרי העצירה היה מסתמן כי הנה הקונים מצליחים להשתלט על התנועה, אך בסופו של יום אנחנו לא רואים זאת, סיום היום בשליטה של מוכרים עשוי למשוך פנימה היום מוכרים נוספים ולהתחיל מגמה יורדת בתמיכת ממדי הזמן הקרובים, אלם כפי שעולה המגרף עדין הבעיה המרכזית שלנו היא התתמיכה הראשית. האם יש לך תהליך סיומות היורד לבחון את התמיכה הראשית פעם נוספת או שמה מתחדשת לה המגמה היורדת.

רבות הפעמים שבהם אני נשאל למה לא לפעול עכשיו, התשובה היא רמת הוודאות מצד אחד מצד שני אפשר להתחיל תמיד לפעול בכמות קטנה ולהגדיל ככל שהעיגון שלך נכון, ג’סי אומר “יום אחד, כל השוק נחלש ושערי כל המניות התחילו לרדת. כשהיה לי רווח של ארבע נקודות לפחות בכל אחת משתים עשרה המניות שמכרתי בשורט ידעתי שצדקתי. סרט הנייר הודיע לי שעכשיו אפשר ללכת על בטוח ואין ספק שמסתמנת מגמה של ירידת שערים, ולכן הכפלתי מיד את המכירות בשורט.”

אין לי בעיה שתנהגו כמו ליברמור, הסכנה בהתנהלות הזו היא בעיקר של הסוחר המתחיל שאינני בטוח כי אכן יתחיל בכמות קטנה ולא יגדיל אותה עם הזמן, דבר שני מה יקרה לו במצטבר שהכמות הקטנה תאמר לו שהוא טועה ויסרב לקבל זאת לרוב יגדיל כנגד הכיוון – אבל זאת בהחלט אפשרות וזאת הדרך בה אני נוהג במסחר, אני מגדיל עם ההצלחה ולא מגדיל בשביל ההצלחה (זהר)

מרתקים הם החיים, מרתק הוא השוק נמשיך לעקוב אחר הדברים – זכרו להרבות בשמחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross