סוף יום 27.10.2104 – קצת על השירות שלי בספינת שודדי הקאריביים

זהר ליבוביץ - אמנות המסחר בשוק ההון
זהר ליבוביץ – אמנות המסחר בשוק ההון

אין לי הרבה מה להוסיף מלבד לחזק את האמירה שלי שאני באמצע “שום מקום”, עבודה ההכנה והניתוח כעת קשה ומסוכנת בעבורי (סכנה שלא ארצה לראות משהו באיזה שלב במקום לקרוא את המתפתח), התיקון האלים כפי שקראתי לו כלפי מעלה אינו תיקון רגיל ולא בהכרח מבטא המשך המגמה העולה.

הפתרון שלי בימים כאלה הוא לא להפעיל את היגיון אלה להיצמד לכללים שחשיבותם בכך שרוב הזמן הם מגנים עלינו, המגמה היומית כרגע היא מגמה יורדת ואנו קרובים לקו התנגדות ובספירה של 7 בימים , היא לפעול לפי הכלל של מגמה וקו התנגדות דהיינו למכור את הקו בהינתן rev  על האזור (היפוך על צורותיו השונות כולל פריצת דמה).

אפשרות נוספת היא לסחור את קצוות הטווח הנוצר ולהמתין בסבלנות לגדות ולפעול בהן, אני מקווה שיהיה לך את מידת הסבלנות לחכות למקומות הללו, אפשרות נוספת היא לנתר ולראות היכן יהיה אזור המאבק בתוך הטווח והוא יוצר את פוטנציאל הפריצה (מאבק בחלק תחתון יוצר פוטנציאל פריצה מטה ולהיפך).

אני יודע שזה הזמן לצטט את מי שנלחם יחד עמי בזמן ששרתי בחיל הים על ספינת שודדי הקאריביים ג’וני דפ שהיה הקפטן שלי שאמר באמצע קרב קשה שהיה לנו “הבעיה היא לא הבעיה, הבעיה היא הגישה שלכם לגבי הבעיה” רוצה לומר רוב האנשים כרגע חושבים שיש להם את הפתרון ולא את הבעיה ביד, אז כל מה שאני רוצה לומר לכם שכרגע אני אט אט מגיע לחקר הבעיה ומשם המשיך לפתרון.

יום מזהיר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross