סוף יום 17.09.15 – האם זהו איתות שלילי? השוק מגיב ל-PRZ

האם
האם יצטברות אירועים טכניים יגרום לשוק להתסובב כאן

אחד הדיונים המתקיימים אצלנו מתי בנקודת הזמן נכון לפעול, כאשר המסקנה שלנו היא מסחר שמרני פועל בסוף יחידת הזמן ומסחר אגרסיבי בפועל בעת האירוע עצמו טרם סוף יחידת הזמןן, אך סוגר עמדה במידה והתמריץ לפתיחה לא מתקיים בסוף יחידת הזמן.

הסיבה שאני פותח בצורה הזאת היא, התנהלות היום והסוחרים ביום המסחר לאור תצורתו, אתמול שוב קבלנו מניפולציה במחיר לאחר פרסום ההודעה בדבר השינוי בריבית והמדיניות הנלוות לכך, המניפולציה הרגילה של ההתעוררות בעיטה בכיוון אחד על-מנת לנוע לכיוון השני, כך שהמון בעלי עמדה לא נטרלית שהיו בטוחים שהשוק הוא שורי ורק היה חסר להם אישור קטן מהשוק נכנסו לעמדות לונג חדשות אם תחילת התנועה התוך יומית מעלה, והשאלה היחידה שנותרה פתוחה האם בסוף יחידת הזמן הם דאגו לסוגר עמדות ולהבין שאין אישור כרגע מהשוק להמשך תנועה שורית.

השוק עושה סימנים כמגיב לכל הסימנים שהזכרתי בסקירה של אתמול, האישור החסר כגע הוא דחף מטה באם יתקבל היום תוך שהסבירות לכך היא יחסית גבוה בגלל תצורת הבר ומיקום שער הסגירה ביחס אליו.

את הסימנים עצמם סמנתי לכם שוב על הגרף לכן המקום הוגדר מבחינתנו כאזור prz עוד בימים הקודמים לאתמול.

אנו הולכים ומתקרבים לסוף החודש, מסתמן כי החודש יתסיים כבר פנימי בהתאם לרמז והתצורה שקבלנו בחודש שקדם לו, אבל התבוננות במפה הרבעונית הולכת מייצרת לנו תופעה זהה אך ברמה רבעונית מה שיוצר אפשרות לתנועה צידית ברמה רבעונית, המשמעות של כך היא מקבילה למסחר בדשדוש והיא קניית אזור הנמוך ומכירת אזורי הגבוה הרבעוניים.

הרבה פעמים אנו פועלים בעולם המסחר מתוך אינסטגטים אבל לא מיסטים, אלא כאלה המבוססים על נסיון מתוך השוק, מה שמביא אותו לצוטט לכם שני פסקאות יחד, שהבנה שלהם עשויה לעלות בכם חיוך ולהבין כמה פנוגרפיה היא עניין של גאוגרפיה והיחדים שמותר להם לדבר באמת הם אך ורק מי שנמצא בפוזיציה בעקבות דבריו ומשלם את המחיר עליה, התחיל בהמחשה מהו אינסטיגנט שגוי ומנפולטיבי בשוק וכיצד הוא נוצר

״יש להניח שאם נצליף בכלב חמש או שש פעמים לצלילי כינור, עתיד הכלב לייבב ולהימלט על נפשו בכל פעם שישוב וישמע צלילים של מוסיקה.״ רנה דקארט והציטוט השני כמשלים לכך שייך טרמפ לפני שהכריז על המירוץ לנשיאות וכולם באו לשמוע את מוצא פיו בנוגע לעולם העסקי וכך הוא אמר ״לכולנו יש אינסטינקטים. הדבר החשוב הוא לדעת כיצד להשתמש בהם. אולי יש לך המלצות אקדמאיות מעולות, אך אם לא תשתמש באינסטינקטים שלך, תתקשה להגיע לצמרת ולהישאר בה.״ דונלד טראמפ

אני לא נגד שימוש באינסטינקטים, אבל כאלה שמבוססים על הבנת התנהגות השוק, או כפי שאנו מלמדים ליצור אינסטינקטים של סוחר שיפוטי ודעתי ככזאת ודאי מובעת בתוך הסקירות השונות.

בתאריך 12.10.15 אני פותח מחזור חדש שבו עוד ועוד אנשים יתחילו להבין את רוח הדברים של להיות סוחר שיפוטי

שנה טובה ומתוקה, חתימה טובה ושבת שלום מבורך ומתוק – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross