סוף יום 9.02.15 – הבנת העת

הדשדוש נמשך
הדשדוש נמשך

ודאי שככל שהזמן עובר אנחנו מבינים שאכן השוק הוא בדשדוש, השאלה תמיד היכן זהית את תחילתם של דברים שאפשרו לך לפעול בהתאם

אחד הסימנים בחיים לחיבור טוב הוא כאשר נגמרים לך המילים מול החיבור, אני מתכוון עצם זה שאני מצייר בכל בוקר את אותם קווים שרק מחזקים את הסקירה שלנו מהשבוע הראשון של השנה של דשדוש ותנועה צדית.

מרגע שהשוק הגדיר לנו את גבולות הדשדוש הזמן עובר ונותן להם משנה תוקף, לנו כל שנותר הוא לפעול בהתאם לכללים כאשר ברור לנו שכנראה באחד מן הפעמים נטעה כי הדשדוש יתחיל להבשיל לחפש מקום חדש על המפה – בינתיים כרגיל נפעל ע”פ כללי הדשדוש.

עם זאת עלייה במדרגת הזמנים והתמונה עדין לא דובית, ניכר שהחלה תנועה צדית והרבעוני במצב של מכירות יתר אבל הסימנים הללו עדין סימנים ראשוניים ומוקדמים להצטרפות ארוכת טווח.

מגזר התשתיות ואג”ח ל-10 שנים המשיכו מטה בחדות, משהו כנראה מסתתר מאחורי הדבר, אך אינני יודע לומר מהו, אני מנחש כי זה בגלל אירופה, המטבע שם ממשיך להיחלש עם פוטנציאל גדול להמשך החלשות ואפילו התפרקות, דולר חזק עשוי לדחות או למוסס לעת עתה את עניין הריבית ועשוי לתת דלק נוסף לשוק מעלה.

אני כותב וכועס על עצמי על הניסיון לתת הסבר לדברים, לדעתי לא נכון לעשות זאת אז קחו רק את הדברים העבדתים העולים מתוך התבוננות על גרף אג”ח והתשתיות, שאר המגזרים מתנהגים מתאם לשוק.

אני תמיד פעלתי בהתאם להמלצות חברי לקבוצת הכדורסל מייקל ג’ורדן שאמר לי אחרי אחד המשחקים “אני תמיד האמנתי שאם אתה עושה את העבודה, התוצאות יגיעו” בניסיון שלו לעודד אותי לעשות דברים ואני עניתי לו מהגובה שלי על השהוי בעשייה נפוליאון אמר “הקדש זמן לשיקולים, אך כשהזמן לפעולה מגיע, הפסק לחשוב ופעל!”

חברות עת לכל דבר עת התבוננות ועת לעשות – הבנת העת היא חשובה ביותר להצלחה

לחיצה על הקישור תספר לכם גם מה חדש במחוזותנו, אתם מוזמנים להמשיך ולפעול ולצרף את היקרים לכם למסע הנפלא.

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross