סוף יום 16.09.15 – OBV 50% RET

איזור פוטנצאלי להיפוך
איזור פוטנצאלי להיפוך

הרבה פעמים בתחום המסחר מתקבל הרשום של ״אשר יגורתי בא לי״, הכסף החכם ועולם המניפולציה מודע להתבוננות של הפעילים בשוק ומאפשר לדברים מובנים להתקיים, המתבונן בטוח כי ״פיצח״ שיטת מסחר או התנהגות השוק וכל זאת בכדי שהכסף החכם יוכל לקחת את הדברים לאן שהוא רוצה בפעם הבאה ויש שמי שיספיק לו את האפשרות לקנות או למכור במקומות אלה (בדבר הפעולה ההפוכה).

טעות ראשונה נפוצה בקרב סוחרים שאני פוגש בעיקר בוגרי מכללות שעולם המט״ח וה-CFD הוא חלק מהוויתם, הוא השימוש השגוי בסרגל פיבונאצי, תיקון של 50% אינה שייך לחיתוך הזהב ובכל זאת הם משייכים זאת לפיבו (תיקון של 50% משוויך במקור לשיטת התחשיב של גאן והיא סוג של מובן מאליו בדבר לרוב תנועות מתקנות כחצי מהתנועה הקודמת ואף מעידה על קצב התפתחות מגמה).

ככל ״שהכסף״ מודע לכך שאנשים מתבוננים על משהו או מצפים למשהו, כך קל ״לכסף״ באותו מקום לקיים את הדבר. בדבר שכל מה שהוא צריך לעשות זה לא להפריע באותו המקום והמחיר כבר יתמגנט לשם. כפי שראינו זה מה שקרה גם הפעם המחיר נע לכיוון ה-50% קו יעד שאני מדגיש לכם אותו בכל הסקירות האחרונות.

התבוננות על התנהגות השוק בנקודת יעד זו היא קו בחינה לעוצמתה של המגמה הנוכחית, התעלמות מקו זה מעיד על החולשת המגמה היורדת לעת עתה, מתוך ההבנה הבסיסית כי עוצמת של מגמה נמצאת ביחס הפוך לגודל התיקון שלה.

זמן של הודעה חשובה יחד עם הגעה למקום של obv יכול ליצור מקום שהוא פוטנצאלי להיפוך prz כל שנותר לנו להתבונן כיצד השוק מגיב או מתעלם מהאזור ולהצטרף בהתאם.

מבחינה פודמנטאלית העלת הריבית או אי העלה לא היא החשובה כמו הדברים שיעלו מתוך על הקצב והתייחסות למצב הנוכחי והשפעתה על שאר העולם במלחמת המטבעות והגושים, לבטח יהיה מעניין.

למרות הדריכות והמתנה השוק אתמול התעלם ונע בכיוון מסויים, לדעתי מוקדם ללמוד מתוך התנועה של אתמול על העתיד כי יחד עם השוק נע גם מחיר הנפט וגם גם מחיר הזהב במתאם, אני מעדיף לחכות לעוד קצת מידע ולראות כיצד השוק מגיב לאזור המחיר הנוכחי וכיצד יגיב לפרסום הפרוטוקולים בעניין הריבית.

יש כמה דרכים שאני מגדיר אינטליגנציה בעולם המסחר בעיקר שניים אחד היא פרי המצאתי אשר אומרת ״היכולת לזהות תהליך בתחילתו״ והשניה שייכת לסטיבן הוגינק ״אינטליגנציה היא היכולת להתסגל לשינויים״ בשניהם המבחן החל 🙂

הטיב לבטא זאת חברי הזמר בוב מרלי שאמר “אף אחד חוץ מעצמנו לא יכול לשחרר את המוח שלנו.”, כעת נשיר עמו את השיר שאנחנו ששרים עמו בימי ה-long המוצלחים, כמו ששרו עמי אתמול מי שסחר עמי.

Bob Marley - A la la long

יום מזהיר – שנה טובה וחתימה טובה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “סוף יום 16.09.15 – OBV 50% RET”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross