זמן [סקירה יומית 14.06.17]

השוק נמצא trading range

תיל המיליארדר שהקים את פייפאל

אתם יודעים את דעתי שבכדי להצליח צריך להקשיב ולראות ולטעום כיצד אנשים מצליחים חושבים ומתנהגים, יזם ההיי טיק פיטר תיל שמבקר בישראל חזר והדגיש  בהרצאתו במרכז פרס לשלום ולחדשנות מסביר מדוע חברה כמו גוגל היא חברה מצליחה.

התשובה – מונופול ללא מתחרים הדברים הם חלק מעקרונות המופעים בספרו מאפס לאחד, מהות חשובה היא חדשנות במקום שמשהו בכלל לא קיים ולא שכפול או העתקה של דבר.

ספר שהוא המגבילה של זיכרונותיו של סוחר מוול סטריט אבל של עולם היי טק, כמובן שהספר מדבר ומסביר שהסוד הגדול הוא בחדשנות של לפתח ולהמציא משהו שמשהו לא ראה קודם מסביר על תהליך של להגיע למצב שהוא קורא לו אחד (מאפס לאחד) ומסביר שאח”כ האחד הזה הוא שכפיל.

החדשנות במובן הזה שהביא וייקוף לעולם, לכן אני כ”כ נהנה מהתמחות  בשיטה וביכולת לעשות לה אינטגרציה עם שיטות וכלים אחרים.

מכאן אנחנו משכפילים את התוצאות שוב ושוב וההבנה המרחבית שלנו מאפשרת לי להיות מדויק בניתוחים ובפעילות, אני לוקח מדבריו של תיל ובוחר להשקיע מחשבה איפה עוד לא נגעו או באיזה דרך טרם התבוננו על הדברים.

העולם משתנה בהבנה שלו ובתגובות שלו, אבל העולם אינו משתנה בסימנים שהוא משאירים מעצם מחשבתו היכולת להבין ולזהות את הסימנים תאפשר לנו את העסקה הבאה.

אני יודע ובטוח שהחזון שלי להיות מכשיר הסוחרים הטוב בעולם היא יעד בר השגה – ואני עובד עליו כל הזמן, לא הורדתי את העיניים מהיעד ולו לרגע, אתם שמלווים אותי ודאי מרגישים את האנרגיה והתשוקה שלי להגיע לשם בעיקר בשבילכם.

השוק עומד ולא זז? למה לוקח לדברים זמן? כנראה יש משמעות לזמן ולתהליך שאינני מבין לגמרי עד הסוף שאחרת גם הריון היה לוקח שניה ולא תשעה חודשים.

לוקח זמן בכדי לצאת במלוא היופי והדר שלהם, כמו הקסם הכתוב בנסיך הקטן תקראו כמה קסם יש בשפה “היא לא רצתה לצאת לאווירו של עולם  פרועה ומקומטת כפרחי הכלנית הפשוטים. כי עז היה רצונה להופיע בכל הדרת יופייה. אין פלא, אפוא, כי התקשטותה הנסתרת נמשכה  ימים רבים”

 מצב השוק

השוק ממשיך לתנועה בתנועה צדית לקראת ההודעות החשובות היום ומחר, כן ניתן לראות בעזרת כלי ה-EPR שלנו את החיילים (מגזרים) מסתדרים בשורה אחת כשפניהם הכיווניות צפונה, אך הצעדה טרם התחילה – נמתין ונצטרף בהתאם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross