חולשה או התכווצות לפני המשך עליות [סקירה יומית 1.8.17]

הכל ירוק, ירוק חזק או חלש?

חולשה או התכווצות לפני המשך עליות

זאת הכותרת שעלתה לי הבוקר בראש לאור התבוננות על השוק מרחק. מצד אחד טרם קבלנו סימני סיומת ש המגמה הנוכחית ואפילו מדד ה-EPR נהפך כולו לירוק, אך שימו לב שכל הציונים הם מתחת לציון חמישים.

החולשה הזאת ככל שהיא נמשכת גורמת לאנשים למכור, ידיים חלשות בכל עצירה או תיקון לרגע יורדים מהעגלה ולעיתים הרבה ידיים חלשות הופכת ליד אחת אחת חזקה.

כך שאני בעת הזאת ממשיך כל עוד לא קבלתי סמני סיום להיות במוד שורי, אך מודע לחולשה ורצף העליות החודשי.

איך מסיימים סקירה קצרה ביום כזה, אני בוחר בדבריו של נלסון מנדלה ״אף אחד לא נולד כשהוא שונא אדם אחר בגלל צבע העור שלו. אנשים לומדים לשנוא, ניתן ללמדם גם לאוהב, אהבה באה הרבה יותר בטבעיות ללב האדם מהיפוכה.״

נכון לקבל את החיים באהבה, את האחר באהבה ולבטח את השוק וההתנהגות שלו הוא לא עושה לכולם נגדנו או בעדנו, אבל עצם קיומו הוא בעדנו ככל שנאהב אותו מעצם קיומו והבנת חשיבותו לא מתוך התנועה שבו כך נטיב להנות מפירות ההתנהלות שלנו.

חודש חדש בפתח, תעבורה שוב על המפות הגדולות שהם מספרות טוב מכולם את הסיפור לפעמים אנחנו מביטים קרוב מדי על החיים והשוק ובכך מפספסים את המכלול ומהות כוללת.

אני תפילה היום שלא נחווה עוד חורבן בית, אני בוחר היום לנהוג בצניעות וענווה שלא כביום רגיל, זאת דרכי הקטנה להפנים את היום.

זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross