סוף יום 29.09.2014 – אכן לא מוכרים תמיכה

zohartrade - the artistry of trading
zohartrade – the artistry of trading

לאחרונה גילתי את האינסטגרם בעיקר שלא על מנת לעלות תמונות אם כי לחוות את התמונות המדהימות שיש בעולם כמה תמונות יפות ומיוחדות, אחלוק עמכם מדי פעם דברים שאהבתי במיוחד.

הרעשים ברקע אלו התוצאות הכלכליות החיוביות וההפגנות בהונג-קונג ולעניינו, ראינו בסקירה השבועית כי המחיר נמצא במקום ההוגן או ליתר דיוק קצת מעליו, מקום שלרוב באים או קונים או לא באים מוכרים, ראינו כי בפרופיל שוק חודשי אנו נמצאים באזור הלא הוגן למכירות דהיינו גם שם לרוב לא מגיעים המוכרים להוסיף על זה כי ביום שישי אחרון נכנסו קונים וסוחרים תמיד מצטרפים לקיים מה שהחליש את הסיכוי להמשך הגעת קונים.

כך שיום האתמול אינו מפתיע והוא היה די צפוי, אמנם המחיר נומינאלית סגר בירידה אך צורת הבר מעידה על כניסת קונים, כנראה לאמצע הטווח לפחות שלאחריה הסימנים של תנועה צידת הולכים ומצטברים מקום שיהיה קשה מאוד לסחור עמדות סוינג והבחירה הסלקטיבית תהיה מאוד קשה.

ההתייחסות תהיה כמו למסחר בדשדוש אנו נעבוד בעיקר על ההתנהגות בקצוות ונעדיף את תמיד מניות בעלות חוזק יחסי אל מול השוק.

השוק נמצא על תמיכה כרגע אם נפעל, נפעל בהתאם לכללי עבודה על תמיכה, מי שהספק אצלו גדול יפעל לפי הכלל שיש ספק אין ספק וימתין בסבלנות למיקום טוב יותר.

כפי שראיתם אני לא חזקתי השבוע את התיק במניות חדשות כלל והתיק כולי דובי, מקווה שהמניות הנוכחיות יגלו חוזקה יחסית לשוק ונוכל למקסם ולהוסיף עליהם בהיפוך או בהתנגדות הקרובה.

היום נקבל את הבר החודשי אך חשוב ממנו את הבר הרבעוני שכמסתמן מסיים כוכב המעיד על עייפות התנועה העולה ואז נוכל לחפש לעדכן רשימה לחודש ולרבעון הבא.

חשוב למקד את המבט למקום הנכון בכדי לצלוח את רעשי הרגע והדרך

אנשים שואלים למה אני נוטה לצחוק על דברים מזכיר לי קטע יפה מתוך הספר רומן רוסי של מאיר שלו “הצחוק הוא תרועת השופרות מול חומות יריחו, מילות הקסם מול מערת האוצר, טיפות היורה על רגבים צחיחים”

ממשיך לבקש סליחה לעיתים בלחש לעיתים בקול, היות ואני מוגבל ברוב הכדורים שמותר לקחת אז המשיך להתמיד על הצחוק, לא תמיד זה מרפא אך לרוב זה מאוד מקל על הכאב והדרך.. הייתה נפלאה אנשים נפלאים שעוטפים אותי בחיי לעיתים היו, לרוב היו פחות מדי

ממשיכים כל יום להתפלל לשנה טובה מתוקה וחתימה טובה

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross