תמונת מצב סוף יום 22.07.2014 – הצמיחה ממשיכה והמחיר התהוון מיד

האינפלציה ומחירי הדיור מעידים על המשך צמיחה
האינפלציה ומחירי הדיור מעידים על המשך צמיחה

חדשות כלכליות טרום המסחר יוצאות מעל לצפי, השוק האירופאי גם חיובי ואוירה מקרינה על פתיחת המסחר. עלייה באינפלציה ובמחירי הדיור משמעותם הכלכלית היא המשך צמיחה. מניות ממשיכות להתנהג בצורה סלקטיבית העומדות בצפי הדוחות ומדווחות על המשך צמיחה אכן ממשיכות לעלות. המודיעין האמריקאי מפרסם כי ההפלה הייתה כנראה בטעות למי שרוצה לקשור את התנהגות המחיר למתרחש באוקראינה.

אנו כרגיל כמנתחים ננסה להבין את פני הדברים דרך התנהגות המחיר, השוק בתנועה צדית מזה שלוש שבועות ממשיך להניע את המחיר בין הגדות השונות. סימני חולשה והיפוך בצד הגדה מביא אותנו למכור התנגדות ולקנות תמיכה. חוסן וסגירה קרוב לגדה מגדיל את סיכוי הפריצה של הדשדוש ועדין המבחן האמיתי הוא הגעת המחיר לקו תעלה עליון המסומן באדום כפי שמופיע תמונת המצב מיום 18.07.2014.

בכל מקרה עם העלמות סימניי ההתנגדות נפסיק לחפש שורטים חדשים וזאת עד לפחות עד לקבלת אות כי המוכרים מפסיקים לקנות והמחיר סיים להוון פנימה את כל המידע החדש או יתרה מזאת כניסה של מוכרים (סימני החולשה היחידים הקיימים כרגע בשוק זה אי תמיכה במחזורים בעלייה הנוכחית וסגירה שלא מעל לגובה כל הזמנים) ומבחן קו תעלה עליון כפי שהוזכר קודם.

סיכום: מפסיקים לעת עתה חיפוש שורטים עד לקבלת סימנים מורים חדשים, פריצה נתמכת מחזורים תאפשר פתיחת עמדות קנייה חדשות בעלי חוזק יחסי גדול מהשוק, כמובן שמי שיודע את כללי המסחר בעונת הדוחות יכול לנצל ידע זה לביצוע עמדות ובכל מקרה לא קונים מניות לעמדות swing לפני פרסום דוח.

עונות הדוחות ממשיכה ועליכם לעקוב אחרי התוצאות לפני המסחר יחד עם תוצאות המסחר בחברות שפרסמו אתמול אחרי הסגירה כגון appl ibm לצד מניות שיפרסמו היום לפני המסחר כגון pep ba bib dow chkp וכו’

לעיתים ניתוח יום יומי והתבוננות מקרוב דווקא גורם לאיבוד התמונה הגדולה ואם לא לאיבודה אז לאיבודה של הסבלנות. אחת ההמלצות שלי החוזרות ונשנות בהתנהלות מול השוק, זאת להזכיר לכם את מניפולציית הזמן, תפקדו של השוק לגרום לנו לאבד את הסבלנות. נהיה סבלנים, אנחנו לא מחפשים כמה שיותר עמדות, אנחנו מחפשים כמה שיותר עמדות מצליחות – נמשיך לאסוף עוד ועוד פרטים עד להגעה למכלול השלם.

לא פעם אני מוצא את חוקי הטבע של ניוטון בעולם המסחר, כך מי שמתבונן על היקום ודאי יכול להפוך לסוחר מצליח דוגמא לנאמר על-ידו “שינוי התנועה פרופורציונלי תמיד לכוח המניע שהוטבע; והוא בכיוון הקו הישר, שבו כוח זה הוטבע”.

יום מזהיר ובשורות טובות – זהר ליבוביץ


 

שעור מבוא ללא עלות קורס “אומנות ומיומנות המסחר התוך יומי” לתושבי הצפון בשיתוף עם מכללת ג’ק בר, 31.07.2014.

מבוא לקורס אומנות ומיומנות המסחר תוך יומי בצפון, הנכם מוזמנים להיות אורחי בשיעור שיתקיים ביום חמישי 31.07.2014, להתרשם מהיתרונות שבמסחר התוך יומי כיצד בונים מקור הכנסה נוסף במשרה חלקית וכי מחסור בכסף, זמן או מקום הינם רק תירוצים ולא כורח מציאות… משנים ומשפרים את החיים, מצפה לכם.

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross