מבחני החיים [סקירה יומת 11.07.17]

www.stocksail.co.il

מבחני החיים

החיים מעמידים אותנו בכל  מיני מבחנים או אנשים מעמידים אותנו בכל מיני מבחנים מבלי לשים לב, ישנם כאלה שאפילו מוסיפים ואומרים שתדע לא זה לא מבחן או זה לא אולטימטום אבל… הם פשוט לא מבינים שיש מבחנים שלא נכון למדוד אותנו בהם ובכל זאת בחרו כך, לא פלא שהמבחן לא מעיד על כלום על רצון הנבחן אולי בעיקר על רצון הבוחן.

זה מזכיר לי כיצד איינשטיין שאמר “כולנו גאונים. אבל אם תשפוט דג על פי היכולת שלו לטפס על עץ, הוא יחיה את כל חיוו באמונה שהוא טיפש”

ודאי שלפתיח יש הקשרים והסברים לחיים אבל איך זה מתחבר לשוק? רשמתי בשבועות האחרונות שעת לא לעשות, עת להמתין לחכות המבחן הוא בבחירת הפוזיציה הנכונה, לפעמים נכון וכדאי לחכות.

אתמול דברתי על סוגי פחדים שמנהלים אותו בעולם המסחר אחד מהם הוא הפחד לפספס הזדמנות, פחד שגורם לאנשים לראות רק את הזדמנות ולהתעלם מהסכנה, פחד שגורם לאנשים לפעול שלא ע”פ סגנון המסחר והאופי שלהם רק בגלל שאחרים כרגע פועלים ורועשים ברחש בחש.

ודאי שבעת שלא נכון לעשות לא נשמע את אלה שלא עשו כי אין לי מה להשמיע ולא נשמע את אלה שכשלו – הרעש של אלה שפעלו מטעה את אלה שלא פעלו… למרות שפעלו נכון.

ישנם עתות שבהם השוק אט אט נטען לתנועה נוספות במהלך ההטענה מתקיימים מאבקים פנימיים והחלפות ידיים שלסוחר הממוצע יראו כהתנהגות אקראית לסוחר המקצועי ההתנהגות המתוארת אט אט תקבל צורה וגודל. הצורה והגודל הם שקובעים את גדול ואפי המהלך הבא, זמן שבו מתקבלת בהירות הולכת וגדלה ורק כשזאת מתקבלת חוזרים לפעול ומצטרפים.

אתם לא אמורים להרגיש רע  שלא פעלנו בגלל חוסר בהירות, אתם צריכים להרגיש רע כשפעלתם בחוסר בהירות. מזכיר לכם שאני אומר לכם בהכשרות אנחנו לא מחפשים להיות ראשונים אנחנו מחפשים להיות צודקים.

אני מצרף לכם הבוקר תמונת של מצב השוק את ציון המגזרים ביחס אליו, לכל משתמשי האתר  stocksail התקלה הוסדרה ואתם יכולים לחזור להשתמש, בכדי להשתמש בכל הפונקציות נדרשת הרשמה.

סקירת הבוקר שלי בעזרת המסנן מצאה את מניית MT בנקודת היפוך שעשוי להיות תחנה גם בממד זמן חודשי, איזה כיף זה שבלחיצת כפתור בקשתי מגמה עולה באזור טוב עוד הוסיף שעשתה בתנאי הסריקה (מתוך שעשעוע) היפוך לאחרונה מעלה בעזרת נר היפוך פטיש ובום מקבלים תוצאה – ללא מיקום השוק בעת הזאת הייתי נחרץ בכתיבה אבל כל אחד יכול בהתאם ל-LOK שלו להחליט כיצד לפעול.

אסיים במשפט שכמומחה בשיטת המסחר של  וייקוף הוא מרגש אותי בחיים והוא מרגש אותי בהבנת המסחר אמר פרנק זאפה “בלי סטייה מהנורמה, התקדמות היא בלתי אפשרית”

אני מודע לכך שאולי אני לא נורמלי, בוקר מזהיר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “מבחני החיים [סקירה יומת 11.07.17]”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross