יירוט. סקירה יומית 14.12.17 יירוט של מניה בתוך היום תוך ניצול הבנת התנהגות השוק

יירוט – מסחר תוך יומי על אפל
יירוט מניות

הבוקר אשתף אותך קצת מהחוויה של מסחר תוך יומי והעניין של לעלות בקונספט מסוים  לזירת המסחר, קונספט שבו אני מבין שזאת צומת חשובה, כך שהשוק עשוי שיגיב אליה. תגובה שתבטא חולשה, אפילו הכנתי מניות לשורט בסקירה היומית למקרה ש… שהשוק יגיב לי התרחיש שלי.

הרשימה עברה למסך העליון (מארבעת המסכים של עמדת המסחר התוך יומי), הפסקה של מספר ימים והרצון לחזור לעשייה הביאה אותי לעשייה “מרובה שלא לומר פזיזה” פתחתי בשורט על מניית AGO מתוך הרשימה שהכנתי ועוד 2 פוזיציות על מניות פעילות בפרה מרקט.

המאזן היה שדי מהר הגעתי ליעד הפסד היומי בממומשות ורווח של כרבע יחיד יומית במניית AGO שהייתה חסרת סיכון ובחמש יחידות רווח עליה.

בהתחלה באתי לסגור את המחשב ולא להוסיף בעשייה. הבנתי שאני אולי לא מחובר החוסן של השוק היה לי קצת לא צפוי והניתוח והתודעה שאחזתי בה לא התנהגו במתאם. התאמתי להתרכז לשים לב לפרטים בכדי לחבור לתודעת השוק.

תוך כדי התבוננות וניתוח ראיתי כי השוק עולה באנמיות ללא כח, שמתפתחת סטייה, שאין הרבה קונים והעלייה היא בעיקר בגלל מיעוט המוכרים ולא ריבוי הקונים, ידעתי שהפסקת פעילות שלהם לרגע והשוק נופל כמו כיס אויר במטוס.

חייכתי כמו דייג לראות איזה מגזר מתנהג גם בחולשה תואמת ובתוכו מנייה הנמצאת באותה סטייה, דפדפתי במניות, כרגיל המוח מתחיל במוכר כך אפל קפצה לעין והמטרה והמוח ננעלו זיהיתי מטרה, כמו טיס קרב שמצליח להדביק מטוס אויב ולנעול מטרה, נעלתי נותר כרגע רק לתזמן את רגע הלחיצה.

“טיל ראשון” נכנס בחצי מנה – שורט אפל, מקבל אישור מהר מאוד הן מהשוק והן מהמגזר. החיוך חוזר, בעיקר על התנהלות לאור הפתיחה הגרועה שלי את היום.

ניסיון של אפל לחזור ולטפס בחולשה (של שלושת המפרשים) ובום טיל שני, אני מגדיל פוזיציה בחצי השני של המנה. אפל הולכת וצונחת והמנייה מתחילת היום ממשיכה במכירת חיסול – עבור ממצב יחידת הפסד יומית לרווח…

ניסיון נוסף לשוק לחזור לכיוון הגבוה מלחיץ אותי אני מזדרז לזהות סימני חוזקה וסיום במניות וככל שגילתי ככל סוגר את הפוזיציה בעיקר כי רציתי לסיים את היום בחוויית.

כיף גדול מכמה סיבות, אחד הזמנים הכי מסוכנים אצל סוחר הוא בחזרה למסחר אחרי הפסקה ולא משנה מה הנסיבות – אז כיף גדול לחזור ולראות איך במודעות והתנהלות מתוך שיטה עובדת, כיף גדול לראות שמקסמת תהליכים.

כיף גדול שוב לחוש כיצד ידע במסחר תוך יומי מאפשר לך לפתוח פוזיציה בתוך היום ולגלגל אותה החוצה מחוץ ליום כשהיא חסרת סיכון על צומת יומית בשוק שתואמת את כיוון השוק.

סיכום של יום סיים בחולשה שצפיתי חסר לי סימן המשך מהיום לדברים, אך נהניתי כרגיל מהעולם המופלא הזה של מסחר בשוק האמריקאי, למרות שסיימתי את היום ברבע יחידת הפסד יומי אך ציון עצמי גבוה על התנהלות כסוחר.

יירוט – AGO ביום מגמתי, זיהוי ומכירה בתחילת היום

משפט סיום מתוך הימים חווית הימים הללו

הלימוד לעולם אינו מה שמצפים. כל צעד של הלימוד הוא משימה חדשה, והפחד שמתנסה בו האדם מתחיל לגאות ללא רחם, ללא ויתור. תכליתו נעשית לשדה קרב. (קרלוס ק)
חג חנוכה מבורך, שמח, מתוק ומזהיר – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “יירוט. סקירה יומית 14.12.17 יירוט של מניה בתוך היום תוך ניצול הבנת התנהגות השוק”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross