תמונת מצב סוף יום 04.09.2014 – האם הדחף יגיע ונצא לדרך?

הסמינים הולכים ונערמים האחד על השני
הסמינים הולכים ונערמים האחד על השני

המשך ניסיונות כושלים של קונים להשתלט על המשך התנועה והרחבה, מושכים פנימה עוד ועוד מוכרים, הסוג הראשון של המוכרים הם אלו שהצטרפו לאחרונה לעמדות קנייה והמחיר חוזר לנקודת הכניסה או קרוב אליו – הם מכונים בשוק הידיים החלשות, השניים הם סוחרי הקצוות שבכל סימן של חולשה או סטייה ממהרים פנימה גם סוג של ידיים חלשות (אגב חט שחוטאים בו גם סוחרים ותיקים).

החולשה בשוק היא נובעת בימים האחרונים למרות נתונים חיוביים שהיו, אתמול הכביד על השוק החלשות היורו מתוך כך התחזקות הדולר ונתון המאזן המסחרי מול סין.

הודעה חשובה שעה לפני המסחר עשויה להכריע וליצור דחף מטה לייצא החוצה את תבנית ההיפוך וזאת לאחר ביטוי התנהגותי של תקרה כפולה או פיזור ודחף.

בכל מקרה כפי שאמרתי דעתי ודאי אינה נכונה לקנות במקום הזה, רשמית מכר איכותית המגובה ביחידות זמן גדולות עשויה להניב היום תחנה, אין בעיה להפסיד את התחנה ודאי יהיו עוד תחנות בדרך ומי שמכיר אותי ועובד לפי אסטרטגיה העכבר השני ודאי ימתין לה.

מצד שני תמיד יש לראות את התמונה הכוללת וכל עוד השוק לא נכנע, לא נצטרף, כשוק יוצא לדרך אין משמעות אם נכנסת ראשון או שני המשמעות היחידה שיש היא שצדקת בדרך.

אני מבין את הקושי, הקושי נובע מהמושג המצאנו והוא הזמן והוא יסוד להמון פחדים בחיים, אם כי די מובנים – מכאן החשיבות להבנת והחיבור לרגע.

הביטו טוב על השוק ומסביב איך אמר חברי לחוג ציור (לאונרדו דה וינצ’י) “יש שלושה סוגים של אנשים: אלה שרואים, אלה שרואים כשמראים להם ואלה שלא רואים.” ואני כחבר הצעתי לו להוסיף עוד שניים “אלה שרואים בכוח ואלה שלא רואים בכוח”

השוק והחיים נותנים לנו סימנים רמזים והזדמנויות, אלה שרואים ולוקחים – חיים.

יום מזהיר ושבת שלום – זהר


מוזמנים לבוא ולהביא את היקרים שלכם לכנס ביום ב’ – מודה לכם על כל שאתם עושים במחויבות למסע הנפלא הזה של להיות סוחרים

http://wallbiz.ravpage.co.il/ZLLP02?ref=iframe

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross