תמונת מצב סוף יום 03-01-24

zohARTrade 03/01/24 – SPY

תמונת מצב יומית 

מי שקרוב אלי יודע שהמושג הכי חשוב בעולם המסחר הוא אסטרטגיה, אחד מכלי האסטרטגיה החשובים הוא הלך רוח של השוק – Market SOM.

ההלך אינו חיובי, אני לומד זאת  מהתגובה לפרוטוקול ועדת השוק הפתוח, הפדרל רמזה בנושא הריבית נתון שהוא חיובי למשקיעים והסוחרים וזאת ללא השפעה שניכרה בסוף היום (מלבד השפעה רגעית בתוך היום עת פרסום הנתון).

זאת עובדה שחייבת לשבת ברקע, נתון חיובי יחד עם המשך התנועה היורדת היומית לא דר לוגית עם הלך חיובי.

 

יתרה מכך או מדאיג יותר הוא התבוננות במפות השבועיות באופן רוחבי. כמעט כל הסקטורים מצויים במצב של תנועה רציפה מתוחה עם סימני סיום או היפוך, מגזר האנרגיה, חומרים ותשתיות היחידים שיש בהם עוד איזה שהוא הלך שוורי.

במצב כולל הזה של השווקים והמגזרים, קשה מאוד למצוא עסקאות קנייה חדשות, לנו ב-zohARTrade חשובה תמיכת השוק בעת פתיחה עסקה חדשה, מכאן שעד להתבססות חדשה לפתוח עסקאות לונג חדשות יהיה מסוכן מהרגיל, בעיקר עת להידוק הגנות.

מצאתי כי מגזר התקשורת אפילו בשל לעסקת שורט.

 

בתוך היום

בתוך היום בזמן מבט ומסחר על החוזים (בחלק הראשון והשלישי של היום) ניכר היה ספיקות מאוד גבוה וחריגה, שהחזיקה ודחפה את המחיר לכיוון הגבוה היומי מספר פעמים.

השורט סקוויז שנוצר בסמיכות לפרסום פרוטוקול, יצר תנועה ״אלימה״ וחדה צפונה, אך זאת לא החזיקה מעמד וגררה לאחריה עוד מכירות שהביאו לסגירה יומית קרוב ל-Daly Low.

 

זהר ליבוביץ – 🐘-או-סוף המסחר שלך

אבי שיטת וויקוף בישראל
ותוכנית הליווי ׳מרגל המסחר׳
* סיכום סוף יום 03-01-24, כ״ב טבת תשפ״ד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross