המסלול הירוק. תמונת מצב 06.11.18

המסלול הירוק

מנהיגות ומנהיגים

מקסול כתב ספרים רבים על מנהיגות ומנהיגים, אחד האמירות המפורסמות והאהבות עלי היא הגדרות מיהו מנהיג ״מנהיג הוא מי שמכיר את הדרך, הולך בדרך ומראה את הדרך״ בחירות בפתח אצל הדוד סם, מעניין איזה מנהיג יבחר?

יווני חכם אריסטופנוס אמר פעם ״מתחת לכל אבן אורב לו פוליטיקאי״ היה כבר רמטכ״ל שגייר את האמירה הזאת. אין ספק שרוב העולם לא יודע כיצד להכיל את טרמפ לכן חשוב שתקשיב לפודקאסט שרצפתי (מצרף שוב קישור).

תמונת מצב

כן, כן אני זוכר שיש בחירות וגם זוכר שהודעת ריבית בדרך… ועדיין רוצה שנזכור שהמשמעות היא שבוע של חצי קלאצ. אני משתדל להתעלם ממידע חיצוני ודווקא מנסה להבין את המידע הפנימי שעולה מתוך הדברים. צריך להבין שהשאלה הגדולה שעומדת לפנינו כרגע היא אחת משתי אפשרויות:

  • אנחנו בשלב סיומת ופיזור DIS
  • או אנחנו בשלב של רה-איסוף RE-ACUM

המסקנה שאליה נגיע היא אשר תאפשר לנו להגדיר את הגדרת הזדמנות הבאה, אתה לבטח שואל לגבי הנטייה הנוכחית שלי, אז הנטייה הנוכחית שלי היא עדין שורית שאנחנו בשלב של רה-איסוף ולא בשלב פיזור.

כמובן שככל שאקבל סימנים הפוכים אוכל להבין שלמעשה אנחנו במסלול השני, בכל מקרה על-מנת להקל עליך להבין מהו המסלול היומי  הנוכחי לפחות שיעיד על מצב שוורי והמשך ולא דובי סימנת את ״המסלול הירוק״.

מסלול שככל שהשוק יצעד בו תוכל לפתוח עמדות קניה חדשות ע״פ רשימת העבודה שהכנת לחודש ולסיום השנה הנוכחית.

אז דרך החיים שלנו של ״כל עוד…״ מוכיחה את עצמה שוב ושוב, זאת לא דרך של טמינת ראש בחול, אבל זאת דרך שבוחרת למקסם ולא להגיע למסקנה ללא סימנים מצטברים.

בסקירה החודשית שמתי דגש והסברתי שמגזר הפיננסים ״נעים לי בעין״ ביחס לשאר נראות יתר המגזרים (עם כי הנוכחים ודאי יספרו לך כי אהבתי עוד 2 מגזרים בעניין) – וכבר אתמול ראינו שמעט רוח גבית מהשוק מאפשר למגזר לנוע בחוזק יחסי צפונה.

תזכרו תמיד בפאזל הזה אנחנו אוספים פיסות פיסות ולעיתים די בפיסה אחת כדי לומר שאנחנו לא נמצאים במקום בו חשבנו שאנחנו – אבל כל עוד לא קיבלנו את אותה פיסה אז נמשיך לאסוף ולהרכיב את הפאזל בהתייחס למצב הנוכחי.

יום מזהיר – זהר

https://www.tradingview.com/x/PS1J5wXA/

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 comments on “המסלול הירוק. תמונת מצב 06.11.18”

  1. לדעתי רואים בבירור שההנחה שהיתה באמצע אוקטובר שהשוק ינוע בתנוע צידית מתממשת.
    מסכים שלא ניתן עדיין להחליט האז זה פיזור או איסוף אני מניח שהשוק מתכונן לשתי האפשרויות בהתאם לתוצאות הבחירות.
    אוהב את התיאורים והמובאות שלך וממתין מידי שבוע למוצא פיך. רק הערה קטנה אני על פי מעט הידע שרכשתי בלימודי אצלך , ועל פי תחושה ואילוצים שהיו מגיעים ובדיעבד הגיעו מכרתי כמעט את כל תיק הניירות שלי בין החודשים אוגוסט ספטמבר ובחכמת הבדיעבד נראה שחסכתי בכך הרבה כסף. נסיונות וירטואלים שלי להכנס חזרה נענו בפחד עצמי ולפיכך לא נכנסתי בפועל ואני עוקב בעיניים פקוחות אחר מה שנשאר מול השוק ופשוט ממתין כנראה כמו כולם. אנא המשך כך כי כפי שכבר אמרתי אתה המגדלור שלי.

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross