תמונת מצב יומית 09-01-24 כ״ח טבת תשפ״ד

SPY TRADER (zohARTrade)

מקום לכל דבר

אתמול בצהרים שיחת טלפון להכרות ודיאגנוסטיקה )ישראלי החיי באנגליה(, העלתי מספר שאלות על הידע והמטרות שלו בתחום המסחר

כפי שאני נוהג לעשות בשיחות עם מתעניינים בתוכניות ההכשרה והליווי שלי, משפט שאני זוכר שהוא אמר: ״בצורה שלמדתי אני צריך שיותר מדי כוכבים יסתדרו כדי ש…״

אנלוגיה הייתי לי ברורה – והיא גם נכונה כדי שדברים יעבדו בשוק ההון אנחנו צריכים את היכולת לחבר מכלול של דברים לתמונה שלמה ושם בתוכה לזהות מקומות איכותיים לפעול, כך שהאנלוגיה נכונה.

בכלל זה משמח אותי שעוד ועוד ישראלים מכל מיני קהילות בעולם מגיעים עלי מתוך המלצות בתוך קבוצות הקהילה שלהם, זה מאוד מרחיב לי את מנעד החברים הגלובליים ונותן לי עוד סיבות ויעדים להגיע אליהם בעולם.

 

הבוקר שהגעתי לזרית המסחר שלי, היא הייתי קצת (קצת הרבה) מבולגנת, זה תמיד עושה לי רעש בראש. חוסר סדר משפיע לי על תכנון היום, על רמת הריכוז ועוד… התחלתי לסדר את הדברים.

בסוף הכתיבה היום אחלוק איתך שיטה נהדרת לסדר בחיים, בכל דבר ובכל תחום.

תמונת מצב יומית

הנטייה שלי אישית בתחילת השבוע/יום הייתה דווקא דובית, לאור ההיפוך שקיבלנו בגרף השבועי והניסיונות של השוק לעלות ללא הצלחה.

תוצאת היום השורית ההפוכה לדעה הקדומה שלי, היא  עוד סיבה ותזכורת לעלות פתוח וללא דעה קדומה  (עוד הוסיף לדבר בסקירות על סובייקטיביות ואובייקטיביות).

מבחינה אובייקטיבית סיימנו את השבוע עם נר של כוכב בוקר על אזור תמיכה בתוך ה-Range עדיין אני ״נפלתי״ באיזה הטעיה אופטית בעיקר דובית.

כניסה לעסקאות חדשות התאימה רק בשבירה של הגבוה היומי בשוק או במגזר עליו בחרתם לפעול, המתנה לסיום היום הביאה למצב שכבר יחסי הסיכוי סיכון התמוססו ולא הצדיקו כניסה.

אז מה קיבלנו…

יום שורי על איזור תמיכה מצא עדר קונים ללא שום התנגדות. ה-Range שהוגדר על נקודות תמיכה והתנגדות בהחלט שירתו את הסיטואציה.

למרות ההיפוך ברמה היומית השוק טרם נמצא במגמה עולה, אלה רק בתנועה עולה.

שיטה לסדר בחיים ובמסחר

אני רוצה לתת לך לסיום שיטה לסדר בחיים שפיתח מדען, ממציא ואפילו שחקן שחמט מוכשר, הוא בעיקר מוכר בזכות החתימה על הכרזת העצמאות – לא שלנו, של הדודה אמריקה.

בנג’מין פרנקלין באמירה אחת יצר לי סדר בחיים. למעשה מעצם האמירה שלו נוצרה לי פילוסופיה לסדר בחיים וכך הוא אמר ״A place for everything, everything in its place.״

סיכום: תדאגו שכל דבר יהיה במקום, יהיה לכם מקום לכל דבר (בחיים)…

מחכה לכם בעוד שיעור לייב קהילה היום בשעה 18:30 [קישור להצטרפות לקהילה]

 

זהר ליבוביץ – 🐘-או-סוף המסחר שלך

אבי שיטת וויקוף בישראל
ותוכנית הליווי ׳מרגל המסחר׳

* סיכום סוף יום 09-01-24, כ״ח טבת תשפ״ד

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross