סקירה יומית (28.01.16 eod) – בדידותו ושמחתו של הסוחר

מי לדעתכם שולט בהווה הנוכחי השורים או הדובים?
מי לדעתכם שולט בהווה הנוכחי השורים או הדובים?
בסקירות הקודמות הצגתי את פונציאל התיקון הטמון בתנועה, יש להבדיל תמיד בין פוטנציאל לבין מה יקרה בפועל, השימוש בפוטנציאל הוא כלי מדדי בשיקול הדעת ולא נתנהל על פיו בדבר הגיע אליו או לא הגיע למיצוי הפוטנצאל, אלה ננהג תמיד לפי כללי הכל עוד, בכל זאת ה-dna של פיבו בא לידי ביטוי בתיקון כפי שסמנתי לכם וזה הזכיר לי את העניין.
רוב האנשים חושבים שאם השוק תיקן עד למדרגה פיבו אזי מכאן צריך לבוא היפוך במקרה שלנו מטה ולהמשיך את המגמה היורדת, לא כך הדבר. התצורה היא הקובעת את פוטנציאל ההמשך וכאמור יש לנו תצורה שורית במבנה של דגל בסיסי עם פוטנציאל להמשך עליות למדרגה הבאה.
עוד הוספתי בצד לרגע את תצורת הנרות. בכדי לחדד לכם את המאבק בשבוע האחרון. שימו לב כל יום נר בצבע האחר, כל יום תנועה כאילו שונה, אך בסה”כ היה לנו תיקון בזמן או השענות על חלק עליון שאני עדין מזהה בו תמונה שורית ודאי חולשה של המוכרים כשאני מחבר את המקרה להיכן זה מתרחש קרוב לקו התמיכה, אז התודעה שלי במקום זה היא לחפש קניות בתחנות חדשות באחת משני תרחשיים התממשות הדגל או המשך תיקון מטה בחולשה או בסטייה וקניית תמיכה חודשית.
הרבה פעמים אנשים קרובים אלי מטיחים בי כאילו בחרתי בבדידות, האמת יש מן האמת בדבריהם, נדמה לי כי השבוע רשמתי כי מקצועו של הסוחר הוא מקצוע בודד, הוא אומנם מוקף בהמון מידע וחברים, אך בסופו של דבר עליו להחליט לבד ולנצח את חולשותיו ואך ורק הוא משלם את מחיר בחירתו או במקרה שלנו את מחיר בדידותו .
הבדידות בחיי הסוחר היא לא מלנכולית היא נובעת מהשאיפה לאי תלות באחר, חברי לקפה הבוקר הסה  הרמן הסביר זאת כך “בדידות היא אי תלות, ואני ביקשתיה ורכשתיה לי בשנים ארוכות. היא הייתה קרה, אך עם זאת שלווה הייתה, שלווה להפליא וגדולה לאין שיעור, כחלל הקר השליו.”
רק חדוות הדרך היא אשר מסוגלת לשאת את מחיר הבדידות והטעות בעולם המסחר ובחיים, נמשיך לשמור עליה, שבת שלום מזהירה מבורכת ומתוקה.

 

(מה עוד עצבן אותי השבוע, "מורים" הלועגים לתלמידהם בעבר בנבזות כאשר הם שורש כשלונם, דבר שני עוד כל מיני גורמים זרים לנו, אשר תרים בעורמה ובעזות מצח שלא להקצין התבטאות אחרי ואחריכם בנסיון לגלות עוד ועוד מדרך החשיבה והתנהלות שלנו ובכל פעם לגזול עוד חלק ממה והכי מצחיק כי למרות שביטויים רבים הם פרי המצאה שלנו והשימוש בהם הולך וניכר בכל רמה, בשפתם החדשה, בתצורת הגרפים, בתצורת ההצגה שלהם את הדברים, הם בעזות מצח טוענים כי הכל מצוי ברשת, אם כך! הפיסקו לתור אחרינו!!!  בנו לכם אישיות מסחרית משלכם, אנו ששלמנו בדמים להגיע לאן שהגענו ואכן קנאים לכך. צור לכם שחר חדש משלכם, היה נכון ומכבוד יותר לפנות ישירות למקור לבטח היו זוכים ליותר, יותר תשובות ויותר הערכה מאשר הגילוי בכל פעם את התנהלותם) / הייתי מרחיב בעניין אך כחלקכם ביקש כי אגלה איפוק ואיפול די במה שרשמתי כעת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross