שער העיר. סקירה יומית [16.05.18]

כמות הפערים השכחים גדולה בעת הדשדוש

 שער השוק

אחרי יום קודם של חולשה שהתבטא בנר מסוג KR הגיע טרם הפתיחה תוצאת היום אתמול, שהדגימה את שרשמתי בסקירה הקודמת בהתייחס לשני האופנים בו מחיר יכול לנוע.

הודעה חשובה בטרום השוק מתחיל לנוע דרומה ומתבסס עליו בשארית היום, כפי שאמרתי למרות הירידה זה לא מקום לפתוח עמדות מכר כי המחיר נופל בעיקר מחוסר תמיכה ולא מכניסת מוכרים למסחר. המגזרים שנשארו כמעט ללא שינוי היו שלושת הראשונים חומרים, אנרגיה ופיננסים מהצד השני הובילו את הירידות מגזר הבריאות והנדל”ן.

לפעמים לא עת לפתוח עמדות חדשות, לפעמים עת לשקוט, אנו נמשיך בהרגלנו לאסוף חלקים לתמונה הכוללת ולפעול במקומות בהם יש בהירות רבה. כמות הפערים השכחים המוכחים את המקומנו גדולה מאוד, יש עתים ומקומות איכותיים להצטרף ויש עיתים ומקומות שחוסר הבהירות מביאה את הסוחר המקצועי לפסיביות.

עוד ארצה להוסיף בשמחה, כי ניתוח התנהגות מניית טבע ואתות שעליו הסברנו בשבירת הגבוה החודשי ודאי יצר תוצאה התחלתית יפה של מעל כ-15% כל זאת על זיהוי התהליך השיפוטי במניה, הבוקר אני קורא כי גם ווראן באפט הוסיף והכפיל את האחזקות בחברת טבע – אני הכי שמח שיש סינרגיה בין העולם הפונדמנטלי לעולם הניתוח השיפוטי.

שער העיר

מגילת רות בפתחנו כתוב במדרש רות רבה “מגילה זו אין כל טומאה ולא טהרה ולא איסור ולא היתר, ולמה נכתבה? ללמדך כמה שכר טוב לגומלי החסדים” – תוצאות החסד שעולות מן המגילה הוא הצאצא דוד המלך, לא כולם בוחרים בעת הזאת בחסד, אבל ודאי שמי שכן מגלה חסד מתוגמל בסופו של דבר, אני בהחלט מבין שהעתות שהדברים קוראים בשוק ובחיים אינו מקרי ושהעולם כמו השוק נותן סימנים לרוב, רובנו מתעלמים מרובם בטעות.

ארצה להוסיף עניין מעניין לעולם שוק ההון, אחד הדברים שעולים מתוך המגילה הוא שמרכז החיים מסתובב סביב שער העיר, שם התקיים המסחר, שם התכנס בית הדין, שם נקבעו ערכי הסוחרות ועוד ומכאן נולד המונח “שער המטבע”, “שער החליפין”, “שער הדולר” ועוד

עת לחסד והתבונות

יום מבורך זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross